اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان خبر داد

برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در دلیجان+عکس

برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در دلیجان+عکس
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان از برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در نگارخانه موعود اداره فرهنگ و ارشاد دلیجان (بلوار معلم) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حفظ  هویت اسلامی و ایرانی است تا الگویی مناسب برای پوشش به جوانان ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

صادقی اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در بازار نبودن مدلهای مناسب جهت پوشش اسلامی و ایرانی است. متاسفانه غالب مدلهای موجود البسه غربی است. 

,

 

,

وی ادامه داد: نمایشگاه مد و لباس با معرفی و ارائه الگوهای مناسب مد و لباس با فرهنگ ایرانی اسلامی، در راستای اشاعه‌ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش تاثیرگذاری دارد.

,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی مدلهای اصیل اسلامی و ایرانی را به آسانی در دسترس عموم اقشار جامعه قرار می دهد.

,

 

,

نمایشگاه  مُد و لباس ایرانی بانوان از دوشنبه ۹ اسفند لغایت ۱۲ اسفندماه ۹۵ صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در نگارخانه موعود اداره فرهنگ و ارشاد (بلوار معلم) برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه