اخبار داغ

رئیس تعاونی سهام عدالت سرپلذهاب خبر داد:

پرداخت سود سهام داران عدالت از هفته آینده در شهرستان سرپلذهاب

پرداخت سود سهام داران عدالت از هفته آینده در شهرستان سرپلذهاب
رئیس تعاونی سهام عدالت سرپلذهاب از آغاز پرداخت سود سهام داران عدالت از هفته آینده در شهرستان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهسوار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: با پایان یافتن مراحل ثبت نام سهام عدالت، 81هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط دریافت سود این سهام می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: با تقسیم کل میزان سود دریافتی از شرکت و بنا به مدت زمان ثبت نام شده ، به افراد مشمول دریافت سهام عدالت مبلغ از 100 تا سقف 500 هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

,

 

,

ایشان به پرداخت سهام عدالت در طی سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: در مرحله اول 20هزار نفر از روستائیان، بسیجیان، کارمندان،نیروهای نظامی و انتظامی،سپاه ، ارتش و مددجویان نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل ذهاب سود سهام خود را دریافت کرده اند.

,

 

,

رئیس تعاونی سهام عدالت شهرستان افزود: در مرحله دوم 40هزار نفر از کارمندان، نظامیان و کسانی که اولین بار سهام عدالت ثبت نام کردند مشمول سود دریافتی شدند.

,

 

,

احمدی خاطرنشان شد: مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از هفته آینده آغاز خواهد شد و کسانی که از سال 85 تا 94 ثبت نام کردند می توانند با در دست داشتن شماره حساب و کارت ملی با مراجعه به تعاونی سهام عدالت واقع در مجتمع اداری شهرستان سود دریافتی سهام خود را نیز دریافت کنند.

,

 

,

وی در پایان گفت: در صورت اخذ مجوز از سوی دولت در سال آینده نسبت به ثبت نام افراد جا مانده اقدام خواهد شد و اطلاع رسانی این امر از طریق رسانه ها صورت می پذیرد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه