اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی

کاهش هفت درصدی جرایم در استان/ماهانه ۳۵ نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته می شوند

کاهش هفت درصدی جرایم در استان/ماهانه ۳۵ نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته می شوند
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه به طور متوسط ماهانه ۳۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی در محورهای مختلف استان جان خود را از دست می دهند افزود: ۹۰ درصد تلفات درون شهری افراد بومی و ۶۰ درصد تلفات برون شهری را افراد غیر بومی تشکل می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در نشست هم اندیشی پلیس استان مرکزی و مدیران رسانه ای استان با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در ارتقاء امنیت اجتماعی غیرقابل انکار است گفت: تلاش نیروی انتظامی تعامل موثر با اصحاب رسانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

عزیزی با اشاره به اینکه بهره گیری حداکثری از کارویژه های رسانه ها در بسط آگاهی اقشار مختلف جامعه ضروری است و نباید از این ظرفیت غافل شد اظهار کرد: مقوله تقویت آرامش جمعی در جامعه و امنیت موضوعی است که با همکاری تنگاتنگ رسانه ها حاصل می شود.

,

وی با بیان اینکه امنیت ریشه در مسائل فرهنگی دارد افزود: بر این اساس لازم است رسانه ها،آگاه سازی فرهنگی و اصلاح رفتارها را در اولویت کار خود قرار دهند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: انعکاس به موقع اخبار توسط رسانه ها از بروز شایعات جلوگیری می کند.

,

کاهش هفت درصدی جرایم در استان مرکزی

, کاهش هفت درصدی جرایم در استان مرکزی, کاهش هفت درصدی جرایم در استان مرکزی,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه نخست امسال میزان جرایم در استان کاهش داشته است افزود: در این مدت جرایم مختلف در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است.

,

وی از تشکیل پنج هزار و ۴۰۰ فقره پرونده در مرکز مشاوره کلانتری های استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و گفت: ۸۲ درصد از این پرونده ها منجر به صلح و سازش شده و باری از دوش سازمان های قضایی برداشته شده است.

,

یک هزار و ۴۱۸ نفر از مشمولان غایب استان مرکزی اقدام به خرید سربازی کرده‌اند

, یک هزار و ۴۱۸ نفر از مشمولان غایب استان مرکزی اقدام به خرید سربازی کرده‌اند, یک هزار و ۴۱۸ نفر از مشمولان غایب استان مرکزی اقدام به خرید سربازی کرده‌اند,

عزیزی درباره استقبال مشمولان برای پرداخت جریمه خدمت سربازی در استان مرکزی گفت: از آغاز ثبت‌نام برای خرید سربازی تا کنون یک هزار و ۴۱۸ نفر از مشمولان غایب در استان مرکزی اقدام به خرید سربازی کرده‌اند.

,

افزایش ۴ درصد تلفات برون شهری و کاهش ۲۳ درصد تلفات درون شهری

, افزایش ۴ درصد تلفات برون شهری و کاهش ۲۳ درصد تلفات درون شهری, افزایش ۴ درصد تلفات برون شهری و کاهش ۲۳ درصد تلفات درون شهری,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه تلفات ناشی از حوادث رانندگی در ۱۱ ماهه امسال ۲۳ درصد کاهش داشته است افزود:اما تلفات ناشی از حوادث برون شهری طی این مدت ۴ درصد افزایش داشته است.

,

عزیزی با بیان اینکه به طور متوسط ماهانه ۳۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی در محورهای مختلف استان جان خود را از دست می دهند افزود: ۹۰ درصد تلفات درون شهری افراد بومی و ۶۰ درصد تلفات برون شهری را افراد غیر بومی تشکل می دهند.

,

وی ادامه داد: هرچند در سال های اخیر با اقدامات صورت گرفته میزان تلفات حوادث رانندگی در کشور کاهش داشته است افزود: اما همچنان سالانه ۱۶ هزار نفر در حوادث رانندگی در کشور کشته می شوند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: حوادث رانندگی سال گذشته در استان مرکزی ۱۱ هزار مجروح برجای گذاشته است.

,

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از کشته شدگان حوادث رانندگی در استان در حین انتقال به بیمارستان و در بیمارستان ها فوت می کنند ادامه داد: توجه به این موضوع و انجام اقداماتی در این زمینه نیز در کاهش کشته های رانندگی موثر است.

,

عزیزی با بیان اینکه عوامل متعددی در حوادث رانندگی موثر هستند افزود: توان پلیس تنها می تواند ۱۵ درصد در کاهش تلفات رانندگی موثر باشد.

,

در این نشست فعالان رسانه ای استان نیز مطالبی در خصوص تعامل با رسانه ها و ایجاد زمنیه مناسب برای همکاری رسانه ها با پلیس بیان کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه