اخبار داغ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک مطرح کرد؛

کاهش 31 درصدی تلفات حوادث رانندگی در شهرستان اراک/70 درصد تلفات سوانح رانندگی مربوط به راکبان موتورسیکلت

کاهش 31 درصدی تلفات حوادث رانندگی در شهرستان اراک/70 درصد تلفات سوانح رانندگی مربوط به راکبان موتورسیکلت
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک گفت: در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهر اراک شاهد کاهش 31 درصدی کاهش تلفات حوادث رانندگی بوده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد عسگری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک، در جلسه شورای فرهنگ عمومی کلانشهر اراک که در فرمانداری این شهر برگزار شد با اشاره به آمار ارائه شده در بخش کاهش تلفات رانندگی در محدوده شهری و درون شهری گفت: خوشبختانه به واسطه اقداماتی که صورت گرفته در 9 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهر اراک شاهد کاهش 31 درصدی کاهش تلفات حوادث رانندگی بوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه اراک برترین شهرستان استان در حوزه کاهش تلفات رانندگی است، گفت: در سطح کشور توانستیم رتبه سوم را کسب کنیم و این در حالیست که آمار ارائه شده از سوی پلیس راهور در سایر شهرها شاهد افزایش تلفات سوانح رانندگی بوده‌ایم.

,

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک تصریح کرد: این کاهش تلفات جانی به واسطه اقدامات انجام شده در بخش فرهنگ سازی توسعه ترافیک و نیز اقدامات صورت گرفته در بخش زیرساخت‌ها حاصل شده است.

,

وی ادامه داد: این کاهش در حالی حاصل شده که در استان مرکزی براساس آمار پلیس راهور در همین مدت بیش از 7 هزار و 700 دستگاه خودرو بر تعداد خودروهای استان افزوده شده که از این میزان بیش از 3 هزار و 400 دستگاه خودرو تنها بر تعداد خودروهای این کلانشهر اضافه شده است.

,

حضور بیش از 10 هزار دانش‌آموز اراکی در مدرسه ترافیک 

, حضور بیش از 10 هزار دانش‌آموز اراکی در مدرسه ترافیک , حضور بیش از 10 هزار دانش‌آموز اراکی در مدرسه ترافیک ,

عسگری با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری فرهنگ سازی در بحث حوزه ترافیک را در بین دانش‌آموزان و کودکان به جد دنبال می‌کند، گفت: در مدرسه ترافیک ساعت‌های متعددی را بحث فرهنگ سازی اختصاص داده‌ایم که سال گذشته بیش از 10 هزار و 92 دانش‌آموز در دوره‌های آموزشی این مدرسه شرکت کردند.

,

سازمان مهندسی ترافیک راه‌اندازی شود

, سازمان مهندسی ترافیک راه‌اندازی شود, سازمان مهندسی ترافیک راه‌اندازی شود,

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک با بیان اینکه امسال بودجه خوبی را در بخش ارتقای فرهنگ ترافیک به سازمان تخصیص داده شده است، گفت: در بحث پارکینگ‌ها بایستی گفت پیشنهاد داده شده به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک پیشنهاد شد تا سازمان مهندسی ترافیک نیز به مانند مهندسی ساختمان راه‌اندزی شود تا در بحث ترافیکی نیز از نظرات کارشناسان این سازمان استفاده شود.

,

70 درصد تلفات سوانح رانندگی اراک مربوط به راکبان موتورسیکلت 

, 70 درصد تلفات سوانح رانندگی اراک مربوط به راکبان موتورسیکلت , 70 درصد تلفات سوانح رانندگی اراک مربوط به راکبان موتورسیکلت ,

وی بر مشارکت عموم مردم در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها از جمله رسانه ملی در این امر می‌تواند بسیار نقش آفرین باشد؛ متاسفانه بیش از 70 درصد از تلفات جانی سوانح رانندگی را عابر پیاده و راکبان موتورسیکلت در برمی‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه