اخبار داغ

رئیس شورای فرهنگ عمومی کلانشهر اراک:

مسئولان فرهنگی مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کنند/فرهنگ مهمترین زیرساخت توسعه یک جامعه است

مسئولان فرهنگی مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کنند/فرهنگ مهمترین زیرساخت توسعه یک جامعه است
رئیس شورای فرهنگ عمومی کلانشهر اراک با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی مطالبات مردم را با جدیت پیگیری شوند، گفت: برای این منظور می‌بایست در متن مردم حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ جلسه شورای عمومی فرهنگ عمومی کلنشهر اراک ظهر امروز با حضور اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شدد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این جلسه به علت تاخیر برخی از اعضای شورا دیرتر از موعد مقرر برگزار شد، جلساتی که در فرمانداری برگزار می‌شود بنا به تاکیدات فرماندار بایستی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و عضو شورا برگزار شود و غیبت هیچ یک از اعضا پذیرفتنی نیست.

,

جلسه‌ای که امروز باتوجه به دستور کار جلسه با تاخیر چند تَن از اعضای شورا همراه بود و فرماندار در تماس تلفنی از مدیران غایب خواست تا هرچه سریع‌تر خود را به جلسه برسانند.

,

مسئولان فرهنگی مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کنند

, مسئولان فرهنگی مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کنند, مسئولان فرهنگی مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کنند,

حجت‌الاسلام حسینی‌پور رئیس شورای فرهنگ عمومی کلانشهر اراک در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بر الگوگیری از سیره بانوی دو عالم تاکید کرد و گفت: در آخرین جلسه می‌بایست جمع‌بندی از اقدامات سالانه تهیه شود تا برای سال آینده با برنامه‌ریزی دقیق نقاط ضعف را مرتفع و نقاط قوت را تقویت بخشیم.

,

وی افزود: برای رسیدن به اهداف شورا در بحث فرهنگ‌سازی می‌بایست در متن مردم بود تا از نزدیک مشکلات را لمس و چاره‌اندیشی کرد؛ بهترین کار برای این منظور این است که هر هفته یک مسئول در نماز جمعه به ارائه گزارش به مردم بپردازد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی کلانشهر اراک تصریح کرد: اولویت‌ها را مشخص و در شورای به موضوعات پرداخته شود؛ بحث پارکینگ در بخش فرهنگ سازی توسعه ترافیک خوب است که چاره‌اندیشی شود ولی مهم‌تر از آن پارکینگ منازل مسکونی است که متاسفانه به دلیل انبوه سازی‌های صورت گرفته نه تنها این مسئله مورد توجه قرار نگرفته است بلکه به نمازخانه در این مجمتع ها به عنوان تابلوی فرهنگی پرداخته نشده است.

,

عدم تعبیه پارکینگ تجاوز به حقوق شهروندی است

, عدم تعبیه پارکینگ تجاوز به حقوق شهروندی است, عدم تعبیه پارکینگ تجاوز به حقوق شهروندی است,

حسین بختیاری فرماندار کلانشهر اراک، در این جلسه با تاکید بر اینکه اعضای شورا می‌بایست با کمی مطالعه نسبت به دستور کار جلسه برای ارائه گزارش یا راهکار در جلسه حضور پیدا کنند، گفت: فرهنگ زیرساخت هر جامعه‌ای است و جلسات فرهنگ عمومی نیز به منظور بهره‌گیری از نظرات کارشناسی، به دنبال فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه در ساخت سازه‌های شهری در مرکز شهر نظرات کارشناسی به درستی اعمال نشده است، گفت: در مرکز شهر تنها سه مرکز خرید فاقد بدون پارکینگ ساخته شده است که باعث افزایش ترافیک در سطح شهر شده است.

,

فرماندار اراک با بیان اینکه اگر بتوانیم این فرهنگ را تبیین کنیم که مسئولین و سرمایه‌گذاران براساس مصوبات شهرداری اقدام به ساخت و ساز کنند، گفت: پارکینگ به عنوان یک حقوق شهروندی محسوب می‌شود که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد، متاسفانه بسیاری از تنش‌های اجتماعی به دلیل نبود پارکینگ به وقوع می‌پیوندد.

,

بختیاری تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی با کارگروه‌های اجرایی متفاوت است چراکه به دنبال فرهنگ سازی است که هر موضوع مطرح شده در این شورا نیازمند کار مطالعاتی و تحقیقاتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه