اخبار داغ

رئیس هیات مدیره شرکت نیلوفرانه:

هدف شرکت امین اسکان شکل‌گیری اقتصاد ملی بر پایه تئوری اقتصاد مقاومتی است

هدف شرکت امین اسکان شکل‌گیری اقتصاد ملی بر پایه تئوری اقتصاد مقاومتی است
رئیس هیات مدیره شرکت نیلوفرانه با اشاره به اهداف این شرکت، گفت: هدف شرکت امین اسکان شکل‌گیری اقتصاد ملی بر پایه تئوری اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت قم فردا، بیکاری و حل مشکلات اقتصادی این روزها در حالی به دغدغه اصلی مسئولان کشور تبدیل شده است که در این میان هستند افراد و شرکت هایی که به دنبال ایجاد اشتغال و کار آفرینی آن هم با بهره مندی از معیارهای اقتصاد مقاومتی هستند.

«شرکت سالم تغذیه امین نیلوفرانه» یکی از این شرکت ها است که در این مسیر مهم قدم برداشته است، این شرکت تولیدکننده محصولات و مواد غذایی بسته‌بندی شده در 12 شاخه تولیدی است که از مهر ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.
اکنون ساخت سوله‌های کارخانه شروع شده و ساخت سوله‌های فاز یک کارخانه در زمینی به وسعت 3527 مترمربع در مرحله پایانی است.
عملیات ساخت سوله‌های فاز دوم کارخانه در قطعه زمین دیگری به مساحت 6000 مترمربع به زودی آغاز خواهد شد.
خانم مهندس «محبوبه صادقی» رئیس هیات مدیره شرکت نیلوفرانه در گفتگو با خبرنگار قم فردادر قم توضیحات بیشتری در خصوص این شرکت و اهداف پیش روی آن داده است.

شرکت نیلوفرانه چه نوع محصولاتی را تولید خواهد کرد؟
مهندس صادقی: شرکت سالم تغذیه امین نیلوفرانه با برند «نیلوفرانه» در فاز اول خود، برنامه تولید محصولات و مواد غذایی بسته‌بندی شده را در دستور کار خود دارد. این محصولات و مواد در 12 شاخه دسته‌بندی شده‌اند که تولید و بسته‌بندی حبوبات، غلات، آجیل و خشکبار، چاشنی‌ها و ادویه‌جات، سبزیجات خشک، نوشیدنی‌ها و دم‌نوش‌های گیاهی بسته‌بندی شده از جمله این تولیدات خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,


آیا تولیدات نیلوفرانه فقط در حوزه استان قم توزیع خواهد شد؟
مهندس صادقی: در وهله نخست، تامین اقلام مورد نیاز همشهریان و هم‌استانی‌ها مد نظر است، اما با توجه به گستردگی و فراوانی تولیدات شرکت که در حد فرااستانی و ملی است، محصولات تولید شده در سایر شهرهای کشور نیز توزیع خواهد شد.
همزمان با تولید و پیگیری مسایل راه‌اندازی و تولید محصولات،‌ در نظر داریم توزیع کالا و محصولات‌مان را خودمان انجام دهیم و به همین منظور راه‌اندازی سیستم توزیع به‌صورت جامع و سراسری را هم در برنامه‌های شرکت قرار دادیم.

تمام سرمایه‌گذاری‌های این کارخانه توسط شرکت نیلوفرانه صورت خواهد گرفت؟
مهندس صادقی: «شرکت سالم تغذیه امین نیلوفرانه» زیرمجموعه «شرکت امین اسکان کریمه» است. شرکت امین اسکان سهامداران و سرمایه‌گذارانی دارد که با تجمیع سرمایه‌ها، پروژه‌های بزرگ و ملی را راه‌اندازی می‌کند.
در حال حاضر امین‌اسکان یک دهه فعالیت سالم و سازنده اقتصادی را پشت سر گذاشته و وارد دومین دهه فعالیت این شرکت شده‌ایم.
خوشبختانه اعتماد و اطمینان سرمایه‌گذاران باعث شده تا بتوانیم پروژه‌ی بزرگی همچون تاسیس کارخانه تولید مواد غذایی بسته‌بندی شده را راه‌اندازی کنیم.
با اینکه تبلیغات شرکت در حد بسیار اندک، آن هم فقط در سطح شهر قم وجود دارد، اما هر روز بر تعداد سرمایه‌گذاران افزوده می‌شود.
اکنون تعداد کسانی که خارج از قم هستند و در امین اسکان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، روز به روز در حال افزایش است و خدا را شاکریم که شایسته اعتماد و اطمینان هموطنان عزیز هستیم.
برنامه‌های شرکت امین اسکان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است و مردم هوشیار قم و دیگر شهرها هم بر این امر واقفند که با سرمایه‌گذاری در این شرکت، هم تامین‌کننده آتیه خود و فرزندان‌شان است و هم به شکل‌گیری اقتصاد ملی بر پایه تئوری اقتصاد مقاومتی کمک کرده‌اند.
در واقع افق آینده کشور را با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ مانند کارخانه تولید مواد غذایی نیلوفرانه، روشن می‌کنند و تجلی می‌بخشند. اطمینان و نیک‌اندیشی سرمایه‌گذاران را با دوراندیشی و برنامه‌ریزی درست پاسخ می‌دهیم.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



ساخت سوله‌ها در چه وضعیتی است؟
مهندس صادقی: ساخت سوله‌های کارخانه شرکت نیلوفرانه شروع شده است. کارخانه در دو قطعه زمین جمعا به مساحت تقریبا یک هکتار برپا خواهد شد. ساخت سوله‌های قطعه نخست، در زمینی به وسعت 3527 مترمربع در مرحله پایانی است و عملیات ساخت سوله‌های فاز دوم کارخانه در قطعه زمین دیگری به مساحت 6000 مترمربع به زودی آغاز خواهد شد.
در مورد نیروی انسانی مورد نیاز و اشتغال‌زایی کارخانه چه برنامه‌ای دارید؟
مهندس صادقی: راه‌اندازی چنین کارخانه‌ای که در نوع خود می‌توانیم بگوییم کم‌نظیر خواهد بود، نیازمند نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که همزمان با نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، دعوت به کار خواهند شد.
برای این مساله نیز از طریق رسانه‌ها و روزنامه‌ها اقدام خواهیم کرد تا جوانان جویای کار، و البته متخصص و متعهد، جذب مجموعه نیلوفرانه شوند.

, ,
,
,
,
,
,
,


از مسئولان چه انتظاری دارید؟
مهندس صادقی: مناسب می‌دانم از همراهی مدیران و مسئولان شهر مقدس قم که تاکنون نیز همکاری‌های لازم را داشته‌اند، تشکر کنم و امیدواریم با فراهم کردن بسترهای مناسب، مشوق فعالیت‌های اقتصادی سالم و سازنده، و در راستای نیل به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.
بدیهی است هر گونه کاهلی و جانب‌داری در این باره هم آسیب‌های جدی متوجه کشور خواهد کرد و همه ما باید در جهت تامین منافع ملی و نظام اسلامی گام برداریم،امیدواریم خداوند به همه ما توفیق خدمت بدهد و رهروی راه رهبر بزرگوارمان باشیم. ان‌شاءالله.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه