اخبار داغ

اظهار نظر بازیگران معروف کشوری درمورد کهگیلویه وبویراحمد/

بازیگر معروفی که از تلفظ نام کهگیلویه وبویراحمد فرار می کند/حسین پناهی افتخار همه لرهای کشور است/کهگیلویه وبویراحمد در بخش ساخت فیلم محروم است+تصاویر

بازیگر معروفی که از تلفظ نام کهگیلویه وبویراحمد فرار می کند/حسین پناهی افتخار همه لرهای کشور است/کهگیلویه وبویراحمد در بخش ساخت فیلم محروم است+تصاویر
"سرباز خانه خانم ها" فیلم جذابی است که قرار است در استان محروم اما غنی کهگیاویه و بویراحمد ساخته شود آینده این فیلم هر چیزی که باشد اما می تواند نقش موثری در معرفی کهگیلویه و بویراحمد به کشور داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، محسن کیانی کارگردان و فرزند دیار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته با بازیگران معروف سینما و تلوزیون قرار داد امضا کرد این کارگردان جوان در اردیبهشت ماه به همراه بازیگرانش به این استان می آیند که اولین سکانش فیلمش را تصویربرداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

"سرباز خانه خانم ها" فیلم جذابی است که قرار است در استان محروم اما غنی کهگیاویه و بویراحمد ساخته شود آینده این فیلم هر چیزی که باشد اما می تواند نقش موثری در معرفی کهگیلویه و بویراحمد به کشور داشته باشد.

,

بازیگران معروفی چون سیامک اشعریون، پرستو آراسته ، کبری  گودرزی و ..  به استان کهگیلویه و بویراحمد می آیند و در این فیلم ایفای نقش می کنند.

,

به بهانه فیلم سرباز خانه خانم ها به سراغ این بازیگران رفته ایم و نظرشان را پیرامون فیلم و استان کهگیلویه و بویراحمد پرسیده ایم که جواب های جالبی دادند در میان این سوال و جواب ها حرف های جالبی مطرح شد. از حرف هایشان پیرامون مرحوم حسین پناهی تا سختی تلفظ نام استان از بخش های جالب این گفت و گوی گرم و صمیمی است که در زیر می خوانید.

,

در همین حین که محسن کیانی قرارداد فیلم سرباز خانه خانم ها را با سیامک اشعریون امضا کرد گفت و گویی  خواندنی را با این بازیگر معروف کشورمان آغاز کردیم.

,
, ,

سیامک اشعریون در پاسخ به این سوال که نظرت در خصوص فیلم سرباز خانه خانم ها چیست گفت: در جریان کلیات فیلم هستم اما هنوز وقت نکرده ام که فیلمنامه را بخوانم اسم فیلم خیلی جذاب است و به طور کلی به نظر من کاری نو و جالب خواهد بود.

,

وی ادامه داد: تکراری نبودن این فیلم از ویژگی های خوب فیلم "سربازخانه خانم ها" است به همین خاطر به نظر من کاری خوب و جالب می شود  چرا که من نزدیک به 47 سال است که بازیگر هستم و در فیلم ها و سریال های مختلفی ایفای نقش داشتم اما به نظر من این کاری جدید است.

,

هر چند که این بازیگر معروف کشورمان از تلفظ کردن نام کهگیلویه و بویراحمد فرار می کرد اما چند باری مجبور شد تلفظ کند که بد نبود،  اشعریون در ادامه صحبت هایش گفت: امیدوار هستم که بتوانیم تا اخر خرداد ماه فیلم را تحویل مردم کهگیلویه و بویراحمد دهیم.

,
, ,
 
,

نظر سیامک اشعریون را در خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد پرسیدم و اینکه آیا تا کنون به این استان سفر کرده است که در جواب گفت: نه تا کنون این استان را از نزدیک ندیده ام اما وصف آن را زیاد شنیده ام ازآب و هوای آن و مردم خونگرم و صمیمی اش چیز های زیادی شنیده ام که ان شالله در اینده نزدیک به این استان سفر می کنم و از نزدیک همه شنیده ها را می بینم.

,

سیامک اشعریون در پایان خودش را اینگونه معرفی کرد: متولد 1325 هستم  5 پسر و یک دختر دارم که یکی از پسرانم در حوزه موسیقی و یکی دیگر هم پا در کفش ما کرده و بازیگر شده  که کارهای خوبی نیز تا کنون اجرا کرده است.

,

 

,
 
,
, ,
 
,
به لر بودم افتخار می کنم
,

منصور حافظی یکی دیگر از بازیگرانی است که در فیلم سرباز خانه خانم ها به ایفای نقش می پردازند  وی از خودش گفت و اینکه در کدام فیلم ها تا کنون به ایفای نقش پرداخته است.

,

مسعود حافظی و متولد 1341 هستم از سال 1353 نویسندگی تئاتر های مختلف را بر عهده دارم بعد از شروع هشت سال دفاع مقدس وارد سپاه پاسدارن شدم و پس از مدتی نیز بازنشسته شدم چند سالی است که کارهای سینمایی را شروع کرده ام و و در سریال های مختلف نیز به ایفای نقش پرداخته ام اخرین سریالم نیز سریال آرام بگیریم است که در حال پخش است.

,

منصور حافظی  با صدای  گویا اعلام کرد که بختیاری هستم  و به لر بودم افتخار می کنم وی که در حین صحبت نیز برخی از جملاتش را لری می گفت ادامه داد: داستان سرباز خانه خانم ها نو و جدید است  و تا کنون داستانی به این شکل ندیده ام سربازی رفتن خانم ها در کشور ما چیز عجیبی است پس به نظر من فیلمی خوب خواهد شد.

,

 
کهگیلویه وبویراحمد بهترین جای ایران است
,
,
, ,
 
,
کهگیلویه وبویراحمد بهترین جای ایران است
,

نظر منصور حافظی را پیرامون استان کهگیلویه و بویراحمد پرسیدم که  گفت: منطقه کهگیلویه و بویراحمد از نظر طبیعت وآب و هوا بهترین جای ایران است و به نظر شخصی خودم بهترین جای جهان است من افتخار داشتم که یک سال در استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی کنم و با برخود، اخلاق و رفتار خوب مردم این استان اشنایی دارم و خوشحال هستم که بار دیگر به این استان سفر می کنم.

,

وی ادامه داد من به فیلم "سرباز خانه خانم ها خوشبین هستم  با توجه به طبیعت  این استان این فیلم قطعا موفق خواهد بود ان شالله فیلم "سرباز خانه خانم ها"  باعث می شود که که دیگر کارگردان ها برای ساخت فیلمشان به این استان بیایند استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر ساخت فیلم محروم بوده است  ان شالله که از این محرومیت در می آید.

,

این نویسنده و بازیگر کشورمان ادامه داد: حسین پناهی نه تنها متعلق به لرهای کهگیلویه و بویراحمد است بلکه از افتخارات همه لرهای کشور حتی لر بختیاری است. مردم استان کهگیلویه و بویراحمدی مردمی فرهیخته و با سواد هستند که در سطح کشور مسئولیت ها و تاثیرا گذاری خوبی  دارند قطعا افرادی چون مرحوم پناهی هستند که هنوز شکوفا نشده اند و نیاز دارند که دیده شوند.

,

, ,

ما هم می توانیم کارهای سخت را انجام دهیم

,

یکی دیگر از بازیگرانی که قرار است در فیلم سرباز خانه خانم ها به ایفای نقش پردازند سارا فلاحی است این بازیگر سینما و تلوزیون سابقه چند ساله ای در اجرای برنامه های مختلف سینما و تلوزیون دارد وی در معرفی خودش گفت: کارم را از تئاتر شروع کردم و بعد وارد کار سینمایی شدم و در فیلم هایی از جمله دو برادر، خاطرات محله ما، آرام بگیریم و لیمو ترش که هم اکنون از شبکه دو در حال بخش است نقش داشته ام.

,

فلاحی گفت: کارهای محسن کیانی را دیده ام و ساخت فیلم سرباز خانه خانم ها برایم جالب و جذاب است کار خوبی است که فیلمی ویزه خانم ها ساخته شود "سربازخانه خانم ها" نشان می هد که خانم ها هم می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

,

این بازیگر کشورمان ادامه داد: من لر بختیاری هستم  اما متاسفانه تا کنون نشده که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنم ان شالله در آینده نزدیک ایتن استان را می بینم  چرا که از این استان زیاد شنیده ام و مشتاق هستم آن را زودتر ببینم.

,

این خانم بازیگر  عنوان کرد: امیدوار هستم که این فیلم در کشور بدرخشد که بتوانیم توانایی خانم ها را ثابت کنیم و بگوییم که ما هم می توانیم کارهای سخت را انجام دهیم.

,

از سارا فلاحی نظرش را در خصوص مرحوم حسین پناهی پرسیدم  که گفت: حسین پناهی قبل از اینکه بازیگر باشد یک دانشمند بزرگ بود.

,
, ,

فیلم سرباز خانه خانم ها را بخاطر کلیشه ای نبودنش دوست دارم

,

شیما حمیدی  نیز فیلم سرباز خانه خانم ها را یکی از فیلم های جذاب عنوان کرد و گفت:  این فیلم را بخاطر کلیشه ای نبودنش دوست دارم ان شالله که آینده ای خوبی خواهد داشت.

,

شیما حمیدی  سابقه کار خود در سینما و تئاتر را اینگونه بیان کرد: من بیشتر در بخش تئاتر کار کرده ام و در تعدادی  سریال نیز بوده ام کارگردان این فیلم بخاطر اهمیتی که به کار می دهد اینده خوبی خواهد داشت.

,
, ,

 

,

زهرا محمدی نیز از بازیگران انتخابی محسن کیانی است که در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: کار تئاتر و تعداددی نیز کار تصویری را در سابقه خود دارم.

,

وی گفت:  اگر در دجه اول خودم را به جای مخاطب قرار دهم اسم فیلم سرباز خانه خانم ها برایم جذاب است و اینکه  ساختش در کهگیلویه و بویراحمد عالی است.استان کهگیلویه و بویراحمد را از آب و هوا و مردمش می شناسم اما هنوز آن را از نزدیک ندیده ام.

,
, ,

ناصر ناصری منش  مسئول تایید محتوای محصولات هنری سپاه کل کشور گفت: نگاه خوبی در فیلم سرباز خانه خانم ها وجود دارد نقطه نظرات مختلفی در خصوص فیلم وجود داشت و برخی از بخش های آن حذف و بخش های دیگری نیز اضافه  شد.

,

وی ادامه داد: بهمن ماه این فیلم کلید خورد و مناطق مختلف  برای تصویر برداری را مشخص کردیم و با تعدادی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد جهت هماهنگی پادگان ها صحبت شد که در آینده ای نزدیک کار به مرحله اجرایی می رسد.

,

ناصری منش عنوان کرد: مردم  استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار اندیشمند ، عالم و متواضع هستند و به خاطر موفقیت در کارشان همیشه قابل توجه اند هر چند که تعدادشان کم باشد.مردم و مسئولان این استان دست به دست هم دهند تا اینکه مردم و استانشان دیده شوند و بتوانیم هنرمندان خوب استان را معرفی کنیم.

,
---
, ,
 
,

گیتی عربخوانی که خود فرزند شهید عربخوانی است و قرار است در این به فیلم ایفای نقش بپردازد گفت: این فیلم نامه برایم جذاب بود و می دانم که کار قشنگی خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

کبری گودرزی من می خواهم با  این فیلم ثابت کنیم که لر زبانان نه تنها در ایران بلکه در جهان می توانند  حضور فعال در عرصه هنر داشته باشند فیلم سرباز خانه خانم ها می تواند شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد را همچون حسین پناهی معروف کند و در کشور به همه بشناساند.

,

این هنرمند جوان به هنرمند نامی استان کهگیلویه وبویراحمد زنده یاد حسین پناهی اشاره کرد و گفت: بدون شک استعدادهایی همچون حسین پناهی  در این استان  وجود دارد و باید تلاش کنیم که انها را به جامعه هنر نشان دهیم.

,

 

,
, ,
 
,
 
,

محسن کیانی کارگردان فیلم سرباز خانه خانم ها نیز گفت: این فیلم رسما کلید خورده است و به زودی کار خودش را آغاز می کند.

وی بیان کرد: ما در این فیلم به حمایت مسئولان هنری و فرهنگی استان نیازمند هستیم . لازم نیست حتما مالی حمایت کنند انتظار من این است که با هر امکاناتی که خودشان دارند ما را حمایت کنند.

,

محسن کیانی کارگردان فیلم سرباز خانه خانم ها نیز گفت: این فیلم رسما کلید خورده است و به زودی کار خودش را آغاز می کند.

,

وی بیان کرد: ما در این فیلم به حمایت مسئولان هنری و فرهنگی استان نیازمند هستیم . لازم نیست حتما مالی حمایت کنند انتظار من این است که با هر امکاناتی که خودشان دارند ما را حمایت کنند.

,

 

,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
گزارش: زهرا داوودی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه