اخبار داغ

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس:

دادن یارانه به احزاب سبب رشد قارچ گونه آنها می شود/ احزاب نشریه نیستند تا یارانه بگیرند/ دولتی بودن احزاب از مردمی بودنشان می کاهد

دادن یارانه به احزاب سبب رشد قارچ گونه آنها می شود/ احزاب نشریه نیستند تا یارانه بگیرند/ دولتی بودن احزاب از مردمی بودنشان می کاهد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه احزاب با نشریات متفاوت هستند و دادن یارانه به آنها موجب رشد روز افزونشان می شود، گفت: دولتی بودن احزاب از مردمی بودن آنها می کاهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه اعتقادی ندارم به احزاب یارانه بدهند، اظهار داشت: در همان روزی که رای هم دادند من مخالف با آن بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه نباید دولت به احزاب یارانه بدهد، افزود:  احزاب اگر مردمی هستند باید از مردم پول بگیرند.

,

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: در این وضعیت بی پولی و گرفتاری و بسیاری از مشکلاتی که در کشور حاکم است نباید از بیت المال برای احزاب هزینه کرد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این نکته که دادن یارانه به احزاب به تعداد روز افزون احزاب می انجامد، اظهار کرد: با در نظر گرفتن یارانه به احزاب، رشدشان قارچ گونه می شود و همه به سمت ایجاد حزب می روند تا یک پولی از بیت المال بگیرند.

,

خسته بند با بیان اینکه حزب با نشریه متفاوت است، گفت: احزاب نشریه نیستند که به آنها یارانه تعلق بگرد هرچند رفتارها با نشریات هم آنچنان تعریفی ندارد و همه می دانند که وضعیتشان چگونه است.

,

وی تاکید کرد: دادن یارانه به احزاب از مردمی بودن حزب های می کاهد و آنها را از گردونه مردم خارج می کند.

,

نماینده انزلی در مجلس، اثرگذاری احزاب را در مردمی بودن آن دانست و متذکر شد: احزاب زمانی می تواند در جامعه اثر داشته باشند که ریشه مردمی داشته باشند و از خود مردم کمک بگیرد نه اینکه مارک دولت را به خود بچسباند و در کشور فعالیت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه