اخبار داغ

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی

کمک ۲۶ میلیارد تومانی مردم استان به کمیته امداد/ راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان مرکزی

کمک ۲۶ میلیارد تومانی مردم استان به کمیته امداد/ راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان مرکزی
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از کمک ۲۶ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومانی مردم خیرخواه و نیکوکار استان به نیازمندان در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عدالت بهرامی سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به مناسبت ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با طراحی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام راحل(ره) به عنوان دومین نهاد جوشیده از بطن انقلاب اسلامی در ۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷ تاسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

بهرامی توانمندسازی افراد تحت پوشش، توسعه مشارکت های مردمی و چابکسازی سازمان را از مهمترین اهداف این سازمان عنوان کرد.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۴ هزار و ۸۲۸ خانوار به صورت مستمر و موردی از خدمات کمیته امداد استان مرکزی بهره می برند.

,

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه کمیته امداد تولید کننده فقر و افزایش مدد جویان نیست افزود: ورودی های مددجویان همواره بیشتر از خروجی های این نهاد است.

,

بهرامی اضافه کرد: هر چند هر سال حدود ۱۰ درصد از مددجویان با توانمندسازی از جرگه کمیته امداد خارج می شوند ولی ورودی ها همواره بیشتر از خروجی ها است.

,

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه نخست امسال ۷۰ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش امداد پرداخت شده است افزود: این مبلغ شامل ۴۸ میلیارد تومان کمک های بلاعوض و ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بوده است.

,

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: همچنین طی این مدت مردم استان ۲۶ میلیارد تومان در قالب مشارکت های مردمی به نیازمندان کمک کرده اند.

,

بهرامی با بیان اینکه منابع کمیته امداد از چهار منبع کمک های مقام معظم رهبری، اعتبارات دولتی، مشارکت های مردمی و مجتمع های تجاری تامین می شود افزود: کلیه حقوق های پرسنل و تجهیزات و اقلام این نهاد از منابع دولتی تامین می شود.

,

راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان مرکزی

, راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان مرکزی, راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان مرکزی,

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان مرکزی خبر داد و گفت: بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغالزایی، اقتصادی و معیشتی با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برطرف می‌شود و  کمیته امداد با خدماتی که به مددجویان تحت حمایت ارائه می دهد زمینه ورود آنان را به عرصه های اجتماعی و اقتصادی جامعه فراهم می کند.  

,

وی با دعوت از مردم خیر استان برای افتتاح حساب سپرده در این صندوق افزود: مردم خیر استان می توانند با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده گذاری در آن برای ارائه وام قرض الحسنه و حفظ کرامت انسانی نیازمندان شریک شوند و کمیته امداد را برای حمایت از نیازمندان یاری رسانند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه