اخبار داغ

پول آزاد شده ایران در اختیار باشگاه‎ها قرار گرفت

پول آزاد شده ایران در اختیار باشگاه‎ها قرار گرفت
حمیدرضا آصفی گفت: پول های آزاد شده ایران از سوی فیفا به باشگاه ها پرداخت شد و مبلغ باقی مانده در حساب فیفا هم به زودی به کشورمان منتقل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقتصادآنلاین، حمیدرضا آصفی، درباره  آزاد شدن پول های بلوکه شده فوتبال ایران در فیفا اظهار داشت: حدود یک میلیون و 130 هزار دلار  این پول از سوی فیفا آزاد شده که فدراسیون فوتبال این مبلغ را در اختیار تیم های ایرانی که در جام جهانی بازیکن داشتند، قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: فدراسیون فوتبال برای آزاد شدن این پول از چند ماه قبل مذاکرات زیادی را با فیفا و شخص اینفانتینیو انجام داد و در سفری که همراه با مهدی تاج به بحرین داشتیم با رئیس فیفا گفت و گوهای اصلی را انجام دادیم. همزمان سفارت ایران در سوئیس و وزارت امور خارجه این مشکل را پیگیری کردند و خوشبختانه حدود سه هفته قبل این تلاش ها به نتیجه رسید. باید از تمام سازمان ها و افرادی که پیگیر آزاد شدن پول فوتبال ایران بودند، تشکر کنم.

,

آصفی درباره زمان آزاد شدن بخش باقی مانده از پول های بلوکه شده بیان کرد: حدود یک میلیون و چهار صد هزار دلار از پول فوتبال ایران دراختیار فیفا  قرار دارد که البته مقدمات آزاد شدن این مبلغ هم تا حد زیادی نهایی شده و تنها مراحل انتقال آن به کشورمان باقی مانده است.در راه انتقال این پول هم هیچ مشکل سیاسی وجود ندارد و مقداری مشکل تکنیکی و فنی باقی مانده است که در سریع ترین زمان ممکن رفع می شود.

,

مشاور بین الملل رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: پولی که اکنون در اختیار فیفا است،به داوران و ناظران ایرانی تعلق دارد و بلافاصله پس از آزاد شدن به آن ها پرداخت می شود. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه