اخبار داغ

برد سه گله پدیده تکرار شد؛

پدیده خراسان گسترش فولاد را با شکست بدرقه کرد

پدیده خراسان گسترش فولاد را با شکست بدرقه کرد
تیم فوتبال پدیده شاندیز در یک بازی برتر توانست میهمانش گسترش فولاد تبریز را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها تیم فوتبال پدیده خراسان ساعت 15 به زمین بازی رفتند و با گل دقیقه  33 رضا ناصحی اولین گل خود را به ثمر رساندند و رضا ناصحی هم در دقیقه 48 بازی را برای پدیده به ثمر رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

پدیده شاندیز که خود را در زمین بازی پیدا کرده بود برای تکرار بردهای سه گله خود مقابل این تیم هم سپس با پنالتی که  فرناندو ده خسوس بازیکن گسترش فولاد تبریز مرتکب شد رضا ناصحی را صاحب گل پنالتی دقیقه هفتاد کرد.

,

پدیده مشهد بعد از هفته های سختی که پشت سر گذاشته بود، حالا به روز های خوب خود در ابتدای فصل بازگشته است. شاگردان مهاجری که در دیدار با نفت آبادان توانستند با یک پیروزی پر گل سه بر صفر طلسم یازده هفته نبردن را پشت سر بگذارند، در دیدار هفته بیست و سوم برابر گسترش فولاد نیز موفق به کسب یک پیروزی با سه گل شدند.

,

تیم گسترش فولاد که با دو گل  داریوش شجاعیان که برای دوم برای گل زدن تلاش کرد و موفق شد همچنین  لوسیانو پریرا در دقیقه 60 بازی تلاش خود را برای ان بازی کرد سرانجام شکست خورد.

,

به تعبیری این شکست در حالی برای گسترش فولاد رقم خورد که به نوعی سنگین‌ترین شکست این تیم نیز محسوب می‌شود. گسترش‌فولاد در 22 بازی قبلی خود در لیگ برتر هرگز در یک مسابقه 3 گل دریافت نکرده بود و امروز برای نخستین بار 3 بار دروازه‌اش فروریخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه