اخبار داغ

انتقاد نماینده محلات و دلیجان به عملکرد مجلس وتصویب حقوق ۲۴ میلیونی مدیران

شورای نگهبان راه سوءاستفاده کنندگان را ببندد/مجلس دهم، غیر حرفه ای است

شورای نگهبان راه سوءاستفاده کنندگان را ببندد/مجلس دهم، غیر حرفه ای است
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با انتقاد از مصوبه اخیر مجلس دهم مبنی بر تصویب حقوق ۲۴ میلیونی مدیران کشور گفت:عملکرد این مجلس دولت ساخته ضعیف و غیرحرفه‌اى است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با پایگاه خبری صبح محلات گفت: با کمال تأسف مجلس محترم روز چهارشنبه مصوبه اى داشت که هضم آن درنظام جمهورى اسلامى بسیار دشوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات,
وی ادامه داد: درحالى که براى افزایش حقوق کارگران آقایان ریال ریال چانه مى زنند، به راحتى براى افزایش حقوق کسانى که سهم خود را از انقلاب و خون شهدا طلب مى‌کنند، میلیون میلیون ازبیت المال بذل و بخشش می‌کنند.
,
 
,
سلیمی تصریح کرد: چگونه مى توان دم ازعدالت زد درحالى که عده‌اى ٣٠ برابر محرومان دریافتى داشته باشند.
,
 
,
این نماینده مجلس چنین مصوباتی را غیر منطقی ارزیابی و بیان کرد: منطقى که این گونه امور را باهزاران توجیه به خورد جامعه مى‌دهد، همان منطق اشراف بى دردى است که ملک ومال را یک جا به گلوى  خود مى‌ریزد.
,
 
,
وی با انتقاد از شنیده نشدن صدای مخالفان این مصوبه در مجلس گفت: امیدواریم شوراى محترم نگهبان با رعایت اصل عدالت راه را برسوء استفاده کنندگان ببندد.
,
 
,
سلیمی مصوبه اخیر مجلس در خصوص پرداخت حقوق 24 میلیونی به مدیران را قانونی کردن بی عدالتی خواند و اظهار کرد: این مصوبه بى عدالتى را قانونى جلوه می‌دهد و به عنوان لکه‌اى سیاه و غیر قابل دفاع همواره در کارنامه مجلس دهم که تا کنون نشان داده مجلسى ضعیف و غیرحرفه اى است باقى خواهد ماند.
,
 
,
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس دولت ساخته، همواره ابزارى براى توجیه و قانونى جلوه نمودن رفتارهاى خاص است نه مدافع حقوق محرومان و مستضعفان که ولى نعمت واقعى انقلاب هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه