اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

توجه به واحد های تولیدی و اشتغال یک رویکرد مهم اقتصاد مقاومتی است

توجه به  واحد های تولیدی و اشتغال یک رویکرد مهم اقتصاد مقاومتی است
فرماندار گرمسار گفت: توجه ویژه به واحد های تولیدی برای رونق فضای تولید و کسب و کار وحوزه اشتغال یک رویکرد مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  صبح امروز جلسه کمیسیون کارگری گرمسار با حضور فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار با اشاره به شعار امسال « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ۴هدف عمده رهبری را در باب شعار امسال« تقویت تولید داخلی، حل مشکل رکود، مهارگرانی و رفع بیکاری برشمرد و اضافه کرد: هرگونه مساعدت در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی،تحقق شعار امسال و اهداف رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهد بود .

,

فرماندار شهرستان با توجه به برگزاری جلسات متعدد با حضور استاندار محترم سمنان در جهت رفع موانع تولید ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بیان داشت:در این کمیسیون ها بایستی اهم مسائل و مشکلات کارگری شهرستان، مسائل اقتصادی و مشکلات صاحبان صنایع و شهرک های صنعتی بررسی شود و در راه رفع آن کلیه دستگاههای مرتبط اقدام لازم را مبذول فرمایند

,

فرماندار گرمسار در این جلسه بر شناسایی و رفع مشکلات واحدهای کارگری تاکیدکرد و افزود : پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور درگرو فعالیت های مسئولانه کارگران وتعامل مثبت وسازنده مدیران واحدهای تولیدی برمی گردد و دراین خصوص کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را برعهده دارند .

,

وی گفت: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری نیز از دیگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری است و در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود.

,

طاهری با تأکید بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

,

لازم به توضیح اینکه در جلسه مذکور گزارش رئیس اداره کارتعاون ورفاه اجتماعی شهرستانبررسی اخرین وضعیت اشتغال ,رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی با توجه به پایان سال و تعطیلات نوروزی از جمله دستورات این جلسه بود.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه