اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

افزایش ۶۰ درصدی حقوق برای همه مدیران نیست/ سقف حقوق شفاف سازی شد

افزایش ۶۰ درصدی حقوق برای همه مدیران نیست/ سقف حقوق شفاف سازی شد
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حقوق مقامات از حقوق مشاغل تخصصی و محروم جداست و یک متخصص در نقطه مرزی 60 درصد بیشتر از سقف حقوق یک مقام سیاسی در پایتخت می‌تواند حقوق دریافت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها  احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نظر مجلس این بود تا برای حقوق سقفی را در نظر بگیرد و این سقف قانونی شفاف برای همه مدیران باشد تا حقوق نجومی شناخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی ادامه داد:  موضوع ماده 38 در مجلس طراحی شد که ابتدا حقوق مدیران را حداکثر طبق قانون ماده 56 خدمات کشوری دو برابر از 7 برابر کف حقوق در نظر گرفته شود که یک مدیرکل دریافتی‌هایش حتی از چند دریافتی 14 برابر باشد که البته این هم رقم هم برای مدیران وجود خارجی ندارد اما این سقف دریافتی است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در قالب این قانون حداکثر یک مقام سیاسی در هر حوزه‌ای حداکثر سقف دریافتی حدود دوازده میلیون می‌شود.

,

وی افزود: مجلس با توجه به اینکه هر سازمانی یک سیستم حقوقی برای خودش در نظر گرفته بود را بتواند در یک سقفی کنترل کند و شامل مشاغل تخصصی، نقاط محروم و مرزی به‌طور مثال مهندسی در حال کار روی دکلی در فارس یا پزشک متخصص در مرز میر جاوه تا 60 درصد اضافه‌تر انجام‌شده است.

,

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: حقوق مقامات از حقوق مشاغل تخصصی و محروم جداست و یک متخصص در نقطه مرزی 60 درصد بیشتر از سقف حقوق یک مقام سیاسی در پایتخت می‌تواند حقوق دریافت کند.

,

وی در انتها بیان داشت: مشاغل خاص شامل مراکز استان‌ها و مقامات سیاسی نیست بلکه مربوط به نیروهای تخصصی و عملیاتی در نقاط محروم کشور است که امثال حق معلمان و حق نوار مرزی متخصصین را شامل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه