اخبار داغ

در روز احسان و نیکوکاری و در آستانه روز درختکاری :

اهدا گل های رومیزی دانشگاه زابل به پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زابل

اهدا گل های رومیزی دانشگاه زابل به پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زابل
با حضور روسای دانشگاه زابل و دانشگاه علوم پزشکی زابل تعداد یک صد گل رومیزی با گلدان به کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ مهدی دهمرده سرپرست پردیس دانشگاه زابل که گل های اهدایی را پرورش داده در این مراسم اظهار داشت: گل هایی که اکنون به عزیزان اهدا می شود توسط بنده و همکاران به صورت خودجوش در یک اتاق محل کار پرورش داده شده است.

وی افزود: هدف از انجام این کار ایجاد فضای کاری مناسب و همچنین ایجاد انگیزه بین شهروندان در راستای همکاری برای ساخت شهر و محله ای سرسبز می باشد.

موسی بهلولی رییس دانشگاه زابل نیز در جمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: اهدای گل یک حرکت نمادین است تا همه به مقوله فضای سبز توجه داشته و از این طریق محل کار، زندگی و همچنین شهر خود را با کاشت گل و گیاه با طراوت کنیم.

رییس دانشگاه زابل با اشاره به گلهای مصنوعی در محل های کار و منازل افزود: با اندکی توجه می توان گل های طبیعی که از روح برخوردار هستند را جایگزین گل های پلاستیکی کرد تا علاوه بر استفاده از طراوت گل های طبیعی، فضای مناسبی نیز ایجاد کنیم.

وی به برنامه های دانشگاه زابل در تهیه و تولید نهال اشاره کرد و تاکید کرد: در آینده نزدیک بسیاری از نهال های قابل کاشت در منطقه سیستان تولید خواهد شد که در این راستا کارشناسان دانشگاه نیز به شهروندان کمک خواهند کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز خاطرنشان کرد: همه ما در ایجاد فضای سبز سهیم هستیم بنابراین باید در کنار هم با کاشت درخت در شهر و منازل خود به این کار پسندیده کمک کنیم.

علی اکبر نصیری به کاشت نهال در روز درختکاری در محوطه بیمارستان امیرالمومنین حضرت علی (ع)، مجتمع آموزشی و همچنین سایر مراکز بهداشتی درمانی اشاره کرد و بیان داشت: همه شهروندان سیستانی با کاشت یک نهال در سرسبزی محله خود سهیم باشند.

گفتنی است؛ در پایان هریک از کارکنان ستاد مرکزی یک گل رومیزی دریافت و در محل کار خود حضور یافتند و روسای دانشگاه زابل و علوم پزشکی طی جلسه ای در مورد راه های همکاری در راستای کمک به گسترش فضای سبز تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه