اخبار داغ

تودیع و معارفه؛

علیرضا صیفوری با حفظ سمت در ملارد، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس شد

علیرضا صیفوری با حفظ سمت در ملارد، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با حضور شاملو معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و سایر مسوولان در محل اداره ورزش این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قدس خبر، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با حضوراعضای شورای اسلامی شهرقدس، شاملو معاون مدیرکل ورزش جوانان استان تهران، جهانگیری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس، عبدلوند، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و جمعی از دیگر مسئولان و ورزشکاران شهرستان، در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار و طی این مراسم، مهرداد صادقی مدیر اسبق این اداره تودیع و علیرضا صیفوری که هم هم اکنون ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد را نیز به عهده دارد با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره در شهرستان قدس نیز منصوب شد.
صیفوری در حاشیه این مراسم در خصوص حوزه ورزش و جوانان در شهرستان قدس اظهار داشت : شهرستان قدس یکی از مناطق بسیار پویا و مستعد ورزشی استان و کشور است و برای من باعث افتخار است تا باری دیگر در این مجموعه و در این شهرستان توفیق خدمت را داشته باشم.
وی همچنین افزود: تلاش همزمان در دو شهرستان وسیع قدس و ملارد، نیازمند یک همت جهادی و مضاعف است که امیدوارم با توکل به خداوند منان و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و همراهی و همراهی اهالی ورزش و جوانان پرشور و ارزشمند این شهرستان ها، در دوره خدمت خویش توفیقاتی را حاصل کنیم.
صیفوری در ادامه خاطر نشان کرد: جابجایی مدیران همواره امری جاری است و ما همه سرباز نظام هستیم و این بار بنا به تقدیر الهی و مصلحت مدیران ارشد ما، باعث مباهات است که فرصت یافتیم تا خدماتی را در شهرقدس ارائه کنیم.
سرپرست اداره ورش و جوانان شهرستان قدس تصریح کرد: من به حساسیت مردم و مسئولان شهرستان قدس به امر ورزش و جوانان و پتانسل بالای این شهرستان در امر ورزش واقف هستم و حداکثر استفاده را از این مساله خواهیم داشت و با هم اندیشی و همراهی دیگر بزرگواران این عرصه، در مسیر رشد و بالندگی آن در این شهرستان گام های رفیعی را برخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,
,
,
,
,


انتهای پیام/*

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه