اخبار داغ

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در روز درختکاری:

حفظ محیط زیست تشریفاتی نباشد/به نیت هر شهید یک درخت کاشته شود

حفظ محیط زیست تشریفاتی نباشد/به نیت هر شهید یک درخت کاشته شود
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت:حفظ محیط زیست و منابع طبیعی به تعبیر مقام معظم رهبری یک مسئله تشریفاتی نیست و به حیات ما بستگی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، مراسم روز درختکاری با حضور  مسئولین شهرستان کبودراهنگ در جنب ساختمان حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء شهر کبوردراهنگ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

در این مراسم حجت الاسلام روحانی امام جمعه کبودراهنگ،احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ،نوروزی بخشدار بخش مرکزی،بلالی شهردار کبودراهنگ و جمعی از مسئولین شهرستان  حضور داشتند.

,

در حاشیه این مراسم امام جمعه کبودراهنگ با بیان اهمیت درخت و محیط زیست اظهار داشت:حفظ محیط  زیست و منابع طبیعی به تعبیر مقام معظم رهبری یک مسئله تشریفاتی نیست و به حیات ما بستگی داد.

,

وی با بیان این که درختکاری باید در فرهنگ ما نهادینه شود افزود:هر فرد به عنوان وظیفه انسانی خود و حفظ شریان زندگی باید درختی را برای خود و نسل های اینده بکارد و و این وظیفه ملی و وظیفه دینی ما محسوب می شود و ما انتظار داریم که هر کس به نین یک شهید درختی را بکارند.

,

همچنین  مصطفی حسنی مسئول فضای سبز شهر کبودراهنگ از کاشت 4هزار اصله درخت  در این هفته خبر داد و گفت:در طی این هفته 4هزار درخت در سطح معبر عمومی شهر کبودراهنگ کاشته خواهد شد.

,

مسئول فضای سبز شهر کبودراهنگ در پایان نیز از عموم مردم شهر کبودراهنگ خواست که کسانی که متقاضی کاشت درخت باشند می توانند با مراجعه به شهرداری کبودراهنگ نهال مورد نظر را دریافت و در معابر و کوچه ها و محلات خود با نظارت مامورین شهرداری بکارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه