اخبار داغ

حجت‌الاسلام تویسرکانی:

راهیان نور متعلق به هیچ جناح خاصی نیست

راهیان نور متعلق به هیچ جناح خاصی نیست
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیاناینکه همه ما خادم و خاک پای شهدا هستیم، گفت: راهیان نور یک گنجینه است ودولت،مجل،و قوه قضائیه،سپاه،ارتش، بسیج و همه اقشار جامعه می توانند از این سفره معنوی شهدا بهره مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛  حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی دست اندرکاران و خادم الشهدای راهیان نور سراسر کشور در حسینیه شهدای بسیچ، با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکت و خون شهداست، گفت: ما خادم و خاک پای شهدا هستیم و آرزوی قبلی همه ما، محشور شدن با شهداست، چرا که شهدا مسیر زندگی خود را به خوبی پیدا کردند و قدم در مسیری نهادند که به سالارشهیدان(ع) ختم می شود.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است، افزود: راهیان نور یک گنجینه است و دولت،مجل،و قوه قضائیه،سپاه،ارتش، بسیج و همه اقشار جامعه می توانند از این سفره معنوی شهدا بهره مند شوند چرا که راهیان نور متعلق به هیچ جناح خاصی نیست و یک سفره آسمانی است و حیف است که نتوانیم از این سفره معنوی بهره شویم.
,
 
,
حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه دولت در حل مشکلات اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و... می تواند از ظرفیت بسیج یاری بگیرد، گفت:  دولت می تواند بر حل هر مشکلی از ظرفیت بسیج مردمی استفاده کند و همه امکانات بسیج قابل استفاده برای دولت و نهادهای کشور است و سازمان بسیج خود را نوکر مردم می داند.
,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما توان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بدون الگوگیری از شهدا نداشتیم و راهیان نور، اقدام فرهنگی مقدسی که در سطح کشور برگزار می شود، تاکید کرد:یکی از ویژگی های بارز راهیان نور درطول چند سال اخیر، سیاسی نشدن این حرکت بزرگ  فرهنگی است که نشان می دهد که شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند. 
,
 
,
وی افزود: راهیان نور عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و یقینا دشمن از تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور مطلع است و سعی در مخدوش کردن اردوهای راهیان نور دارد. 
,
 
,
حجت الاسلام تویسرکانی خاطر نشان کرد: معتقدم که راهیان نور فقط از آن ایرانی ها نیست و در طول زائران زیادی از کشورهای مختلف جهان در آن حضور پیدا می کنند و راهیان نور فراملی شده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه