اخبار داغ

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی کشور عنوان کرد؛

تراریخته یک نفوذ خطرناک است/ به صورت بیولوژیکی، ایمان را در جوانان سست کردند

تراریخته یک نفوذ خطرناک است/ به صورت بیولوژیکی، ایمان را در جوانان سست کردند
رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی کشور عنوان کرد: تراریخته بدون شک اگر همه جنبه های آن مطالعه و بررسی نشود، یک نفوذ خطرناک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام پویا، "پروفسور علی کرمی"  رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی کشور در دانشگاه ایلام گفت: آمریکا جنگ به راه می اندازد تا سلاح های خود را تست کند، در جنگ های داعش بسته های غذایی نسل جدید از داعش کشف شده که به وسیله علم تراریخته آموزش میدهند به چه روشی غذا بخورند که بتوانند بدون آب و غذا یک ماه زنده بمانند.
 
وی اظهار کرد: با ترور بیولوژیک افراد بسیار همچون "یاسر عرفات" را با پلونیوم 210 در یک فنجان قهوه ترور کردند، دکتر "سعید کاظمی" آشتیانی موسسه پژوهشکده رویان نیز با ترور بیولوژیکی ترور شد، "فرج الله سلحشور" نیز همچنین ترور بیولوژیکی شد که مبتلا به سرطان ریه شد، و اخیرا اقای طالبزاده نیز توسط چمدان آلوده معروف مورد ترور بیولوژیکی قرار گرفته است که عملا وی را با تجهیزات پزشکی سر پا نگه داشته ایم.
 
کرمی خاطر نشان کرد: بنظر خنده دار می آید که با روش بیولوژیک ایمان را در جوانان سست کرد اما کاملا صحت دارد؛ پروژه ای در پنتاگون اخیرا بررسی شد که به وسیله آن با سلاح های بیولوژیکی بصورت خاص بر علیه مسلمانان اقدام شود که میلیون ها دلار روی آن سرمایه گذاری شده است.
 
پروفسور کرمی عنوان کرد: اینها همه سیاست کنترل جهان است. یکبار با جنگ سخت یعنی ابزار نظامی، و قدرت جنگ افزار و سیاست زور این کار را می کنند؛ و یک بار با ابزارهای جنگ نرم و بدون اینکه حتی دولتها و مردم متوجه شوند؛ من به شما پروژه ای معرفی می کنم به نام NSSM 200  ؛ هنری کیسینجر در سال 1974 گفت: «اگر نفت را کنترل کنید کشورها را کنترل خواهید کرد؛ و اگر غذا را کنترل کنید، مردم را کنترل خواهید کرد» و در فرازی دیگر وزیر کشاورزی وقت امریکا در همان سال اعلام کرد: «غذا یک ابزار اساسی در بسته مذاکراتی ماست. اگر شما به دنبال راهی می گردید که مردم به شما تعظیم کنند، و یا در مقابل شما سر خم کنند، و به شما وابسته شوند، و با شما همکاری کنند به نظر من آن راه وابسته کردن از طریق غذاست».
 
وی افزود: می بینید که غذا یک ابزار برای تسلط بر کشورها و مردم است؛ وابسته کردن کشاورزی ما به بذرهای عقیم یا تراریخته یعنی وابسته کردن مردم و یک ملت به کمپانیهای ابر قدرت جهانی. طرحی که کیسینجر پیشنهاد داد، برای کنترل و کاهش جمعیت جهان و در نهایت برای کنترل جهان بود.
 
رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی کشور تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد این سیاست را در داخل کشور هم توسعه دادند و آن را تبلیغ می کنند؛ برخی در خصوص اینکه این نقشه خطرناکی برای کنترل ایران و کلاً خاورمیانه و جهان اسلام است ناآگاهند، و بصیرت لازم را ندارند؛ برخی هم آگاهی دارند، ولی داشتن منفعت شخصی و قدرت، ثروت، شهرت و مسائل نفسانی، به آنها اجازه بازگشت نمی دهد؛ حتی از آن بدتر خدا نکند عاملی باشند، برای اجرای مقاصد طرح شوم NSSM 200 هنری کیسینجر صهیونیست که غذا را یک ابزار و سلاح برای کنترل کشورها و جمعیتها و در نهایت کنترل جهان میداند.
 
 
کرمی تصریح کرد: مسئولین کشور هوشیار باشید! وزرای کشاورزی، بازرگانی، مجلس، قوه قضاییه، قوه مجریه، وزارت بهداشت، مراجع نظارتی! خواهش می کنم این طرح شوم را مطالعه کنید؛ خوشبختانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سال 1392 جزوه ای با عنوان «جنگ جمعیتی ستیز صهیونیست ها علیه ملت ها» را منتشر کرد.
 
وی با ارائه تصاویر و اسنادی اعلام کرد: بر روی برخی از حیواناتی محصولات تراریخته آزمایش شده است و به عینه تاثیراتی را از جمله کاهش رشد، تخریب نسل و ... بر روی آنان نمایان شده است.
 
کرمی افزود: ما می دانیم تهدید زیستی بسیار پیچیده است. سلاح شیمیایی نیست که با ابزارهای شناسایی و با روشهای رصد و پایش و شناساگرها و یا هشدار دهنده ها بتوانیم آن را تشخیص دهیم.  الآن ما وزارت دفاعمان در کسر ثانیه، تهدیدات سخت را نشان می دهد؛ حتی برخی دیتکتورها در منزل هم وجود دارد؛ مثلاً برای جلوگیری از مرگ خاموش؛ که اگر مونوکسیدکربن زیاد شود، شروع به آژیر زدن می کند. حتی الآن دستگاه های شناسگر عوامل شیمیایی همه جا هست؛ و تا عامل شیمیایی را حس کند در کسر ثانیه آلارم می دهد. اما درمورد تهدیدات بیولوژیک چنین شناساگری که نوع عامل را هم در کسر ثانیه تشخیص دهد وجود ندارد،. پس میکروب و سموم بیولوژیک می تواند از طریق مرزها، فرودگاهها، گمرکات و... وارد جامعه شود؛ بدون آنکه حس یا تشخیص داده شود. تازه بعضی فکر می کنند تهدید زیستی یعنی میکروب؛ ولی اینطور نیست؛ الآن هورمونها و انواع مختلف ترکیبات و عوامل نوین دستکاری شده و فاکتورهای بیولوژیک مؤثر بروی مغز و ... تولید شده و وجود دارد.
 
رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی کشور تصریح کرد: ممکن است این سؤال طرح شود که آیا واقعاً چنین چیزی امکان پذیر است؟ پاسخ این است که بله؛ احتمال دارد که با پیشرفتهای شگفت انگیز زیست شناسی مولکولی و علوم شناختی، و مغز و اعصاب و رشته های دیگر، بشر به تواناییهایی رسیده باشد که برخی از این علوم به عنوان سلاح بر علیه مسلمانان استفاده شود؛ که البته عملی غیراخلاقی و ضد فلسفه علم است؛ چون علم باید برای صلح باشد؛ نه ضدیت با انسان.
 
وی تاکید کرد: تراریخته بدون شک اگر همه جنبه های آن مطالعه و بررسی نشود، یک نفوذ خطرناک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام پویا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه