اخبار داغ

نایب قهرمانی کبودراهنگ در مسابقات ژیمیناستیک مدارس دخترانه استان همدان

نایب قهرمانی کبودراهنگ در مسابقات ژیمیناستیک مدارس دخترانه استان همدان
مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مدارس دخترانه استان در خانه ژیمیناستیک همدان برگزار و قهرمانان تیمی و انفرادی سه وسیله زمینی،خرک وموازنه معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،ام کلثوم سرمدی سرمربی تیم اعزامی شهرستان کبودراهنگ به این دوره از رقابت ها در خصوص کیفیت این مسابقات گفت:در این دوره از رقابت ها که به میزبانی خانه ژیمیناستیک استان همدان برگزار شد چهار تیم از شهرستان های کبودراهنگ،تویسرکان و ناحیه 1 و 2همدان حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

سرمدی افزود:در مجموع تیمی این مسابقات تیم های ناحیه یک همدان،کبودراهنگ و ناحیه 2همدان در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

,

وی اضافه کرد:در رده سنی نونهالان(کلاس ششم ابتدایی) در مجموع سه وسیله ،هدیه علی نیا در سکوی اول و نرگس علی نیا در پایه چهارم ابتدایی در مجوع سه وسیله در سکوی دوم قرار گرفتند.

,

سرمربی تیم اعزامی ژیمیناستیک شهرستان کبودراهنگ نفرات شرکت کننده در این دوره از رقابت ها را به شرح ذیل عنوان کرد: لعیا مرادی،مریم دشت دوستی،ملیکا جلالی،ستاره فخاری،هدیه علی نیاو نرگس علی نیا نفرات شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

,

ام کلثوم سرمدی در پایان خاطر نشان کرد:جا دارد از زحمات  رئیس و نایب رئیس هیئت ژیمیناستیک شهرستان کبودراهنگ  بابت همکاری و حمایت همیشگی آن ها تقدیر و تشکر کنیم.امیدوارم با حمایت این عزیزان و خانواده های ورزشکاران شاهد درخشش و افتخار آفرینی این ورزش در عرصه های استانی و کشوری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه