اخبار داغ

نمایش عروس باران در تالار شمس ارومیه/ تصاویر

نمایش عروس باران در تالار شمس ارومیه/ تصاویر
نمایش کردی بووکه بارانه به نویسندگی و کارگردانی رسول بانگین از هنرمندان مطرح و نامی استان با استقبال بی نظیر مردم هنر دوست ارومیه و سایر شهرههای استان در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در حال برگزاریست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،تالار شمس مجتمع فرهنگی ارومیه این روزها در حالی میزبان گروه تاتر بووکه بارانه ( عروس باران) میباشد که با کار گروهی فوق العاده زیبای خود یک بار دیگر پای مردم هنر دوست شریف کرد و حتی ترک را به این مجتمع باز کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سیلوانا نیوز،تالار شمس مجتمع فرهنگی ارومیه این روزها در حالی میزبان گروه تاتر بووکه بارانه ( عروس باران) میباشد که با کار گروهی فوق العاده زیبای خود یک بار دیگر پای مردم هنر دوست شریف کرد و حتی ترک را به این مجتمع باز کرد ., سیلوانا نیوز,

نمایش کردی بووکه بارانه به نویسندگی و کارگردانی رسول بانگین از هنرمندان مطرح و نامی استان و با تلاش و کوشش گروه تاتر تخته سیاه  با زیبایی خواصی در حال برگزاریست و با توجه به کیفیت بالای این گروه تاتر و استعداد یابی موفق رسول بانگین  میتواند نه تنها در استان بلکه در کل کشور خود را مطرح شود.

,

در سه روز برگزاری این تاتر گروهی بیش از دو هزار نفر از این نمایش دیدن کرده اند که در نوع خود بی نظیر میباشد استفاده از داستان قدیمی کردی و از همه مهمتر اجرای زیبا و حرفه ای گروه تخته سیاه از دلایل مهم استقبال مردم از این نمایش بوده است.

,

از نکات قابل توجه این نمایش حضور علاقمندان هنر از شهر های مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه بود .

,

نمایش کردی بووکه بارانه تا بیست اسفند ماه ادامه خواهد یافت و علاقمندان به شرکت در این نمایش میتوانند با حضور در مجتمع فرهنگی ارومیه نسبت به تماشای این تاتر کردی اقدام نمایند .

,

, ,

DSC08663 8bdef

, DSC08663 8bdef,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه