اخبار داغ

سلیمی تاکید کرد

فتنه ۸۸؛ خط قرمز انتخابات/مجلس منتظر ارائه قانون جامع انتخابات از سوی دولت

فتنه ۸۸؛ خط قرمز انتخابات/مجلس منتظر ارائه قانون جامع انتخابات از سوی دولت
سلیمی التزام به ولایت فقیه را یکی از شروط نامزدهای انتخاباتی اعلام کرد و افزود: فتنه ۸۸ خط قرمز نظام است و کسانی که در این زمینه فعالیت داشته اند حق ورود به انتخابات را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛حجت الاسلام علیرضا سلیمی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی در جلسه هم اندیشی ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه شوراها جایگاه مهمی در کشور دارند گفت: ۱۰ اصل از قانون اساسی کشور در خصوص شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سلیمی با اشاره به اینکه شوراها وظایف گسترده ای دارند اظهار کرد: باید افرادی که به این عرصه وارد می شوند نسبت به مسائل مختلف منطقه آشنایی کاملی داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهور و شوراهای اسلامی موضوع انتخابات شوراها را به حاشیه برده است افزود: باید تلاش کنیم اهمیت انتخابات شوراها کمتر در نظر گرفته نشود.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است بیان کرد: همه مسئولین برگزاری انتخابات باید به این موضوع توجه داشته باشند و در حفظ و حراست از آرای مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند.

,

سلیمی فراهم کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را یکی دیگر از وظایف مسئولین و دست اندرکاران عنوان کرد و افزود: همه باید به دنبال حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم تا شاهد برگزاری انتخابات رقابتی باشیم.

,

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان اجازه دخالت و مهندسی انتخابات را به هیچ کسی نمی دهیم افزود: آنچه برای برگزار کنندگان انتخابات مهم است قانون اساسی است.

,

سلیمی التزام به ولایت فقیه را یکی از شروط نامزدهای انتخاباتی اعلام کرد و افزود: فتنه ۸۸ خط قرمز است و کسانی که در این زمینه فعالیت داشته اند حق ورود به انتخابات را ندارند.

,

وی با بیان اینکه قوانین انتخابات مشکلاتی را دارند بیان کرد: علیرغم اینکه بارها اعلام شده است که قانون انتخابات مشکلاتی دارد ولی متاسفانه دولت در این خصوص قانون جامع انتخابات را به مجلس ارائه نکرده است و مجلس شورای اسلامی منتظر ارائه قانون جامعی برای رفع مشکلات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه