اخبار داغ

بازار قدیمی کبودراهنگ مکانی برای استعمال و خرید و فروش مواد مخدر

بازار قدیمی کبودراهنگ مکانی برای استعمال و خرید و فروش مواد مخدر
بی توجهی مسئولین به بازار قدیمی کبودراهنگ و محله های اطراف آن معضلی است که باعث بروز بسیاری از مشکلات برای مغازه داران و ساکنین محلات اطراف این بازار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،بی توجهی مسئولین به بازار قدیمی کبودراهنگ و محله های اطراف آن معضلی است که باعث بروز بسیاری از مشکلات برای مغازه داران و ساکنین محلات اطراف این بازار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وجود این بازار در مرکز شهر کبودراهنگ اگر چه زمانی باعث رونق اقتصادی در این شهر محسوب می شد اما اکنون به علت بی توجهی مسئولین به تعمیر و مرمت این مکان تاریخی و مخروبه شدن مغازه ها و ساختمان های اطراف آن چهره ی نامطلوبی  را از شهر در دیده ها نمایان می کند.

,

مخروبه های داخل بازار و اطراف آن مامن دنجی برای معتادان و فروشندگان مواد مخدر در شهر شده است و بازاری که روزی به خانه های مردم زندگی و حیات می بخشید هم اکنون بلای جان همین مردم و فرزندان آن ها شده است.

,

عده ای از اهالی همین  محل با دیدن دوربین خبرنگار سایت کورنگ جمع می شوند و گویی که سنگ صبوری برای دردها و مشکلات خود یافته باشند به بیان مشکلات خود می پردازند.

,

مشکلاتی که شاید شنیدنش تلنگری برای مسئولینی باشد که در مرکزی ترین نقطه شهر از حال و روز و مشکلات مردم بی خبرند:

,

محمود لطفی پیرمرد سالخورده و ساکن این محل:شمارا به خدا قسم فکری به حال ما بکنید ما در این محل آسایش نداریم شب روز باید چهار چشمی مواظب اموال خود باشیم که مبادا معتادین و افراد ناشناس اموالمان را بدزدند حتی ما چند سال است که ایام عید هم نمی توانیم خانه را ترک کنیم.

,

سلیمان عبداللهی 35ساله از ساکنین محل:سال گذشته بنده ماشین خود را درب منزل پارک کردم و ساعتی بعد متوجه شدم که سیستم صوتی اتومبیل بنده دزیده شده است.

,

اهالی محل یک به یک در حال جمع شدن بودن،از بین خانم های خانه دار یکی می گوید به خدا شب ها معتادان در این مخروبه ها و مغازه ها مشغول استعمال مواد هستند و ما از ترس این افراد شب ها نمی توانیم بیرون بیاییم،صبح که دخترم را به مدرسه می فرستم از ترس افراد معتاد  تا سر خیابان مجبورم خودم دخترم را همراهی کنم دخترم چند بار از این افراد و عربده هایی که بعد از استعمال مواد می کشند ترسیده است و شب ها کابوس مس بیند.

,

فاطمه محمدی از اهالی این محل:محله ما با وجود اینکه در مرکز شهر است اما به دست فر اموشی سپرده شده است چون فروشندگان مواد مخدر برای راحتی کار خود و برای اخفا در تاریکی شب تمام لامپ های معابر و محله را با سنگ شکسته اند تا در تاریکی شب بهتر فعالیت کنند.

,

خانمی 45ساله که بیشتر از همه گلایه مند است با حالت ملتمسانه می خواهد که مسئولین فکری به حال آن ها بکنند او می گوید آقا توروخدا کسی حرف مارا به مسئولین برساند ما به خاطر محیط نابسامان محله مان نمی توانیم مهمانی دعوت کنیم، محله  ما انگار زباله دانی است ،آیا کسی نیست این شب عیدی به داد ما برسد؟

,

این حرف ها گوشه کوچکی از درد دل مردم اطراف این بازارچه قدیمی و کسبه های این بازار بود  انتظار می رود پیگیری  مشکلات امنیتی،بهد اشتی،عمرانی،رفاهی و خدماتی مردم این محلات در صدر اولویت های مسئولین شهر قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه