اخبار داغ

در آستانه فرا رسیدن سال نو هستیم؛

عمق آرزوی کودکان یتیم را دریابیم+ پوستر

عمق آرزوی کودکان یتیم را دریابیم+ پوستر
در هفته نیکوکاری چشم های گریان کودکان یتیم و محروم، چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره به بهانه ای،مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند. وعده ما روزهای 18، 19 و 20 اسفند ماه در پایگاه های جشن نیکوکاری.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ در آستانه فرا رسیدن سال نو، کودکان یتیم و محرومان زیادی هستند که نیازمند یاری رساندن دستان مردم خیر و نیکوکار استان هستند و تو بیا، آی جوانمرد! با گرمای دست هایت، چراغ خاموش کومه نشینان را روشن کن! جشن نیکوکاری فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند.

به بهانه ی هفته نیکوکاری چشم های گریان کودکان محروم، چشم به راه دستهای نوازشگری است که همواره به بهانه ای،مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می کنند.

اینجا باغ عاطفه است،درختانِ احساس، شکوفه کرده اند. بر گلبرگ های ایمان،شبنم محبّت چکیده است. پرنده های نیکوکاری، فضای باغ را از نغمه های توحیدی خود پر کرده اند و باغبان لبخندزنان فریاد می زند: مژده! مژده! بهار نزدیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,
,
,
,
,

بنی آدم اعضای یکدیگرند /که در آفرینش ز یک گوهرند.

,

تو کز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی

کم کم، بوی عید، از لابلای شاخه ها به مشام می رسد و خانه ها در انتظار خانه تکانی اند. پول های نو، خودروهای تمیز، صورت های گل انداخته، خانه های گم شده در عطر خوش گذرانی؛ تنها یک روی سکّه اند؛ سکّه ای به نام روزگار. امّا در آن روی همین سکّه، زندگی، با خواب های پریشانی همرنگ می شود؛ روز شب است و شب، برزخی تمام نما.

عید یعنی:شرم آشکارای پدر، گریه های پنهان مادر و آرزوی شیرین دختر. هیچ واژه ای نمی تواند به تلخیِ قطره ی اشکی باشد که شب عید، از چشم دخترکی می افتد. هیچ شعری نمی تواند سوزناکیِ دست های خالی را به تصویر بکشد.

هیچ قلمی نمی تواند بازتاب پریشانی اهل درد باشد. هیچ دوربینی نمی تواند به عمق آرزوی کودکی پی ببرد. چقدر خوب است در این دریای بی کرانه ی زندگی نگاهمان به دست های غریقی باشد که «فریاد بی صدایش» ما را به خود می خواند! چقدر خوب است به کفش های کهنه ای بیاندیشیم که در طول زمستان، زخم های دل را تحمل کرده است! چقدر خوب است، به پیراهن هایی بیاندیشم که وصله هایشان، نمودار خط کشی های اجتماع است.

چو آفتاب به هر ذره ای نگاه انداز چو ابر سایه ی رحمت به هر گیاه، انداز آی دست های توانمند، که قیمت انگشتریتان، شکستنی نیست! آن سوتر از این جا، کسی دست های خالی را کنار سفره ی هفت سین گذاشته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

وعده ما مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر برای کمک به ایتام، 18، 19 و 20 اسفند ماه در پایگاه های جشن نیکوکاری مسقر در مدارس و مساجد.

,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه