اخبار داغ

دانشگاه کردستان به سوی استانداردهای دانشگاه سبز گام برمی دارد

دانشگاه کردستان به سوی استانداردهای دانشگاه سبز گام برمی دارد
رئیس دانشگاه کردستان گفت: استانداردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کردستان برای رسیدن به دانشگاه سبز در دست اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،فردین اخلاقیان روز سه شنبه در حاشیه مراسم کاشت نهال در محوطه دانشگاه کردستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغیه وزارت علوم در خصوص دانشگاه سبز افزود: با افزایش سرانه فضای سبز، استفاده از انرژی های پاک و اجرای برنامه هایی در این راستا، درصددیم به سوی یک دانشگاه سبز مطابق با استانداردهای ملی و جهانی حرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

وی بر استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در جهت کمک به حفظ محیط زیست تاکید کرد و گفت: آب و خاک به عنوان عناصر بقای زمین باید با همراهی و مشارکت مردم و دولت پاسداری شود.
رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی در راستای کمک به توسعه پایدار، گسترش پژوهش در حوزه منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاهی را در این خصوص مهم ارزیابی کرد.
وی با تاکید براینکه درختکاری یک فرهنگ پسندیده است که باید در میان مردم نهادینه شود افزود: حراست از فضای سبز باید همگانی شود و همه خصوصا نسل جوان باید در مقابل محیط زیست خود را مسئول بدانند.
اخلاقیان گفت: در سه سال گذشته چهار هزار و 700 نهال در محوطه دانشگاه کردستان کاشته شده، و در برنامه های توسعه فضای سبز دانشگاه بنا داریم این مهم را به حد مطلوبی برسانیم.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه