اخبار داغ

صرفا جهت اطلاع مسوولان:

صف های طویل ثبت نام ساماندهی سهام عدالت/ دکان کافی نت های دلگان برای مردم محروم و مستضعف

صف های طویل ثبت نام ساماندهی سهام عدالت/ دکان کافی نت های دلگان برای مردم محروم و مستضعف
ثبت نام سامانه ساماندهی سهام عدالت باعث بوجود آمدن صف های طویل جلوی کافی نت ها و دکانی برای سوء استفاده از مردم شهرستان دلگان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دلگان پرس،با اعلام آغاز به کار سامانه ساماندهی سهام عدالت برای دریافت صورت حساب خود، مردم شهرستان دلگان به کافی نت ها هجوم آورده اند. جمعیت در این کافی نت ها به حدی است که جایی برای ایستادن وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پر, س,

اما مسئه به اینجا ختم نمی شود و با توجه به اینکه زیر ساخت مخابراتی و اینترنت در اکثر روستاهای شهر دلگان فراهم نیست، این مسئله باعث شده است است که مردم به این کافی نت ها روی بیاورند و فرصت سوء استفاده کافی نت ها از مردم را فراهم کرده است به نحوی که برخی از کاربران آنها از هر نفر برای ثبت نام مبالغ هزار تومان، دو هزار تومان و یا پنج هزار تومان درخواست می کنند.

,

شاید نبود نظارت کافی بر روی این کافی نت ها و همچنین نبود مکان هایی دیگری برای ثبت نام، فرصت سوء استفاده کاربران کافی نت ها از مردم شهرستان دلگان را فراهم کرده است.

,

, ,

محمد هودیانی یکی از اهالی هودیان دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با اشاره به اینکه از 75 کیلومتری مرکز شهر جهت ثبت نام در سامانه ساماندهی سهام عدالت به دلگان مراجعه کرده است، گفت: با توجه به اینکه در روستای ما اینترنت نیست به مرکز شهر آمده تا ثبت نام کنیم.

, دلگان پرس,

وی افزود: اینجا با صف های طویلی مواجه شده ایم که آیا تا عصر ثبت نام در سامانه ساماندهی سهام عدالت انجام بشود یا نه تا روز بعد باید ثبت نام کنیم.

,

این شهروند دلگانی با بیان اینکه در کافی نت های این شهر از هر نفر برای ثبت نام مبلغ 2 هزار تومان دریافت می کنند، اضافه کرد: این هزینه ثبت نام و هزینه کرایه رفت و برگشت برای افرادی مثل من که هیچ منبع درآمدی ندارم بسیار سخت و دشوار است.

,

هودیانی با تاکید بر اینکه مسوولان فکری به حال اینترنت و مخابرات روستاهای دورافتاده بکنند، خاطرنشان کردک مسوولان باید با نظارت کافی و برنامه ریزی کافی نسبت به رفع این معضل اقدام کنند.

,

, ,

علی ای حال بهتر است که مسوولان خود با مراجعه به این کافی نت ها و یا بازرسانی جهت نظارت بر این کافی نت ها اعزام کنند و یا با برنامه ریزی و همچنین فراهم نمودن زیرساخت های اینترنت و مخابراتی در روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان نسبت به سوء استفاده هایی که از مردم محروم این مناطق در هنگام ثبت نام های اینترنتی از مردم می شود، جلوگیری نمایند.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه