اخبار داغ

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان:

هر طلبه سه نهال، علم و تهذیب و کمال

هر طلبه سه نهال، علم و تهذیب و کمال
جلسه هم اندیشی حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا شهرستان کبودراهنگ با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ،معاونت اداری و مالی ،معاونت فرهنگی و معاونت آموزش حوزه و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از خانواده های شهدا و و ایثارگران در جمع طلاب حوزه خواهران برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، جلسه هم اندیشی حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا شهرستان کبودراهنگ با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ،معاونت اداری و مالی ،معاونت فرهنگی و معاونت آموزش حوزه و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از خانواده های شهدا و و ایثارگران در جمع  طلاب حوزه خواهران برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در این نشست گفت:این حوزه های علمیه خواهران پدیده عظیم و بزرگی در جهان اسلام هستند.

,

وی افزود:درالگو قرار دادن و سبک زندگی روزمره از حضرت زهرا الگو بگیریم که هم همسری خوب بودند برای همسر،مادری خوب برای فرزندان،و دختری خوب برای پدر بزرگوارشان.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان اضافه کرد:در جهت تربیت فرزندان شما ریشه های درخت هستید و باید مراقب باشید که به چه نحوی در عرصه معنوی  رشت و تکامل می یابید چرا که در آینده نتیجه و ثمر شما(اشاره به فرزند آوری) باید میوه هایی خوب باشند.

,

وی با بیان این که در دنیا هفت عمل تا قیامت اجرش برای انسان باقی می ماند بیان داشت:در دنیا هفت عمل وجود دارد که تا قیامت باقیات الصالحات محسوب می شود که علم،جاری کردن نحر،کندن چاه،کاشتن درخت،ساختن مسجد،قرآنی را به ارث گذاشتن و اولاد صالح از این هفت مورد می باشند.

,

همچنین همزمان با هفته منابع طبیعی حجت الاسلام فاضلیان در پایان  ضمن بازدید از کلاس هاو واحدهای اداری مالی،فرهنگی،آموزش و پژوهش  در راستای تحقق به عمل باقیات الصالحات سه اصله درخت نهال میوه در حیاط ساختمان حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا کاشت.

,

مدیر حوزه علمیه در حین کاشت این سه نهال میوه خاطر نشان کرد:  تمامی طلاب حوزه های علمیه در راستای تحقق این  شعار "هر طلبه سه نهال، علم و تهذیب و کمال" تلاش نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه