اخبار داغ

فرمانده سپاه ابوموسی؛

اردوهای راهیان نور از تاثیرگذارترین راه‌ های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

اردوهای راهیان نور از تاثیرگذارترین راه‌ های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
فرمانده سپاه ابوموسی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از مهم ‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌ های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، سرگرد پاسدار فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از مهم ‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌ های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و حضور کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای انجام این کار فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین, ، , سرگرد پاسدار فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از مهم ‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌ های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و حضور کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای انجام این کار فرهنگی است.,
فرمانده سپاه ابوموسی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد.
,
 
,
باوی افزود: برگزاری اردوهای راهیان‌ نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.
,
 
,
وی عنوان کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی ‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهمترین هدف برگزاری این اردوها است.
,
 
,
فرمانده سپاه ابوموسی بیان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه استکبارستیزی، الگوپذیری از چهر ه های شاخص هشت سال دفاع مقدس و احیای روحیه جهادی دفاع مقدس برای شرکت در برنامه های علمی، فرهنگی و اقتصادی از دیگر اهدافی است که در اعزام راهیان نور محقق می شود.
,
 
,
باوی تصریح کرد: جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام نسبت به حفظ هویت ایرانی و اسلامی خویش بیش از پیش مصمم تر می شوند.
,
 
,
وی با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران به‌ ویژه نسل جوان آینده ‌ساز کشور برای حضور با معرفت و حماسی در کاروان های عظیم راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌ های دفاع مقدس در طلیعه بهار و ایام نوروز؛ گفت: گنجینه عظیم دفاع مقدس سرمایه‌ ملی و ظرفیت راهبردی ملت ایران در مصاف با چالش ها و سختیهای روزگار است.
,
 
,
فرمانده سپاه ابوموسی افزود: هدف برگزاری این اردو ها زنده نگهداشتن یاد شهدا و تجدید میثاق با این عزیزان و امام شهداست و ما وقتی به اهمیت این موضوع پی میبریم که مقام معظم رهبری شخصا در راهیان نور حضور می یابند.
,
 
,
باوی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و ثروتی ملی و تاریخ‌ ساز است و مردم با حضور در مناطق عملیاتی ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند شهیدان گرانقدر و امام راحل، پیوند ناگسستنی با حادثه بزرگ دفاع مقدس برقرار می کنند.
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه