اخبار داغ

آیت الله حسینی بوشهری:

غرب دارای کارنامه سیاهی در زمینه حقوق بشر است/ آمریکاپایه گذار تروریست در منطقه است

غرب دارای کارنامه سیاهی در زمینه حقوق بشر است/ آمریکاپایه گذار تروریست در منطقه است
عضو خبرگان رهبری گفت: غرب دارای کارنامه سیاهی در زمینه حقوق بشر است، ملت بی گناه یمن و سوریه کشته می شوند، پایه گذار تروریست آمریکا و غرب هستند اما مدعی حقوق بشر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به یک موضوعی که در ظاهر گناه بزرگی نیست دامن می زنند و آن را منتشر می کنند چون نشر گناه مناسب با آموزه های دینی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

 وی افزود: بستن چشمه فساد یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد، هنگامی که رسول خدا متوجه شد دشمنان مسجد ضرار  را ساختند بدون صبر وحوصله برخورد جدی و قاطع داشتند وبه دستور خدا مسجد ضرار که ریشه فساد بود را از بین برد.

,

 امام جمعه قم گفت: باید با ریشه ها و زمینه های گناه برخورد جدی شود تا نسل جوان به گناه آلوده نشود، ریشه یابی منشا گناه انجام شود ودر مقابل راهکار مناسب ارائه شود.

,

 عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ثروت هایی که در اخیتار ما است به دو دسته مادی و معنوی و فرهنگی تقسیم می شود،ثروت های معنوی بدون تلاش به دست نمی آید و اگر به دنبال تعالی جامعه و مقابله با دشمن هستیم باید از ارزش های دفاع مقدس غافل نشویم.

,

 عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: راهیان نور یکی از موضوعاتی است که باید در جامعه مورد توجه باشد، هنگامی که جوانان رشادت های رزمندگان دفاع مقدس را مشاهده می کنند تحت تاثیر قرار گرفته می گیرند.

,

 آیت الله حسینی بوشهری افزود: هرموقع در برابر دشمن احساس ضعف داشتیم دشمن پیشروی کرده است، این موضوع که برای آب هم به بیرون کشور نیازداریم دشمن احساس می کند تحریم ها کارساز است و قطعنامه پشت قطعنامه صادر می کند و ملت ایران را تحریم می کند چون احساس ضعف کردیم.

,

 وی گفت: روز 22 اسفندماه روز وفات ام البنین(س) به عنوان روز شهید نامگذاری شده است، در طول دوران دفاع مقدس و جنگ 8 ساله ملت ایران سربلند بیرون آمد که به برکت خون شهدا و خانواده شهدا بود.

,

 وی افزود: روز 27 اسفندماه سال روز بمباران حلبچه است که فاجعه عظیمی روی داد و صدام با هواپیماهای اهدایی غرب به ملت ایران حمله کرد و کسی پاسخگوی شهید شدن مردم مظلوم حلبچه نشد.

,

 امام جمعه قم با اشاره به فرا رسیدن روز احسان و نیکوکاری گفت:  شهر قم بر اساس گزارش ها در زمینه کمک به نیازمندان نمونه بوده است باید به دیگران توجه شود و در زمینه کمک به فقرا از هیچ تلاشی دریغ نشود.

,

 عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری روز گذشدته انجام شد که مقام معظم رهبری بیانات آموزنده ای داشتند، رهبری به صورت جدی از مسئولان خواستند در برابر معیشت مردم احساس مسئولیت کنند و به  گزارش های اقتصاد مقاومتی بسنده نشود ومردم در سفره های خود  آن را احساس کنند که رهبری فرمودند این گونه نیست.

,

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: رهبری تاکید کردند چشم به خارج دوخته نشود و اگر این گونه باشد موفق نمی شوید بلکه باید از نیروهای انسانی و جوانان شغل و خلاقیت ایجاد شود واعتماد به نفس در جامعه ایجاد شود.

,

آیت الله حسینی بوشهری افزود:گاهی دشمن ملت ایران را تروریست و مخالف حقوق بشر معرفی می کند که رهبری تاکید کردند به جای اینکه موضع تدافعی در برابر دشمنان گرفته شود باید موضع تهاجمی گرفته شود.

,

وی گفت: غرب دارای کارنامه سیاهی در زمینه حقوق بشر است، ملت بی گناه یمن و سوریه کشته می شوند، پایه گذار تروریست آمریکا و غرب هستند اما مدعی حقوق بشر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه