اخبار داغ

هشدار جدی نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ به متخلفان چهار شنبه آخر سال

هشدار جدی نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ به متخلفان چهار شنبه آخر سال
جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ به متخلفان چهارشنبه آخر سال هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،سرهنگ علی زنگنه جانشین نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی  جمعه در جمع نماز گزاران این شهرستان گفت:نگاه نیروی انتظامی به چهارشنبه سوری نگاهی اجتماعی است،و ما حفظ حقوق اجتماعی مردم را اساسی ترین وظیفه خود می دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی ادامه داد:با انجام رفتارهای پر خطر شادی را به کام خود و دیگران تلخ نکنیم شاید کسانی که با مواد منفجره و آتش زا بازی می کنند،هرگز تصور نمی کنند که ممکن است خودشان اولین قربانی این حوادث باشند.

,

جانشین نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ در خصوص تمهیدات نیروی انتظامی برای چهارشنبه آخر سال گفت:از مردم می خواهیم که از نگهداری مواد محترقه و تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندانشان خو داری نمایند چرا که پلیس با نظارت کامل بر موضوع توسط واحدهای گشتی خود با متخلفان نظم و آرامش مردم به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

,

زنگنه تاکید کرد:سرود شادی زندگی خود را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت غم بار تبدیل نکنیم.

,

وی به متخلفان هشدار داد و خاطر نشان کرد:کسانی که به هر نحوی موجب صلب آسایش مردم و ترویج ناهنجاری در جامعه شوند از نگاه پلیس مجرم شناخته می شوند و با آن ها با قاطعیت برخود خواهد شد.

,

سرهنگ زنگنه همچنین با اشاره به سرقت های صورت گرفته در ایام نوروز اضافه کرد:از مردم فهیم شهرستان می خواهیم در خصوص پیشگیری از سرقت در ایام نوروز با رعایت نکات ایمینی به سخت تر شدن وقوع جرم کمک کنند چرا که بی توجهی مردم به رعایت نکات ایمینی زمینه ساز بروز سرقت می باشد.

,

وی متذکر شد:همچنین پلیس نیز وظیفه خود می داند در ایام نوروز طرح های امنیت محله محور را تقویت و در دستور کار خود قرار دهد.

,

جانشین نیروی انتظامی شهرستان در پایان سالی پر نشاط و به دور از هرگونه حادثه را برای مردم شهرستان آرزو و از همکاری های مردم شهرستان در راستای پیشبرد اهداف پلیس تشکر و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه