اخبار داغ

اعزام ۲۰۰ زائر از شازند کربلای ایران

اعزام ۲۰۰ زائر از شازند کربلای ایران
صبح امروز شنبه، اولین کاروان زیارتی راهیان نور شهرستان شازند در آستانه سال جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، صبح امروز شنبه، اولین کاروان زیارتی راهیان نور شهرستان شازند در آستانه سال جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

سرهنگ علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در این خصوص به خبرنگار ما گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهیان نور، ابتکاری بسیار بزرگ، مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است.

,

وی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند با اشاره به اهمیت فرهنگی اردوهای راهیان نور اظهار کرد: زائرین با حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس موقعیت ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان و مردم غیور این سرزمین را با چشم خود می بینید و با وجود خود حس می کنند که چگونه یک ملت در برابر ابرقدرت های غرب و شرق ایستادگی کرد.

,

رسولی در اشاره به اهداف برگزاری این اردوها بیان کرد: آشنا نمودن نسل جوان و نوجوان با فلسفه جهاد در راه خدا، القا حس خودباوری و اعتماد به نفس، زنده نگه داشتن یاد شهدا، مقابله با جنگ نرم، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و... از جمله اهداف برگزاری این اردوها است.

,

وی یادآور شد: در این مرحله از اعزام ۲۰۰ نفر از خواهران در قالب ۵ اتوبوس به مناطق جنوب اعزام می شوند که کاروان دوم روز ۲۶ اسفندماه شامل برادران و کاروان سوم نیز ۷ فروردین ۹۶ به صورت خانوادگی اعزام می‌شود.

,

در این کاروان ها از ظرفیت روحانیون و راویان نیز استفاده می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه