اخبار داغ

خاطره اسدی در گفت وگو با دانا:

ماجرای نیمروز بهترین فیلمی بود که در سال 95 دیدم/ "مهدویان" یک نابغه است

ماجرای نیمروز بهترین فیلمی بود که در سال 95 دیدم/ "مهدویان" یک نابغه است
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ماجرای نیمروز از حیث ساختار نمایشی و قالب های هنری بسیار دلنشین و اثری باشکوه است.
[

خاطره اسدی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بهترین فیلمی که در سال 95 تماشا کرده است، اظهار داشت: بهترین فیلمی که امسال دیدم ماجرای نیمروز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه به عقیده من آقای مهدویان یک نابغه است، افزود: این فیلم از حیث ساختار نمایشی و قالب های هنری بسیار دلنشین و اثری باشکوه است.

,

 

,

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ماجرای نیمروز این اجازه را به مخاطب می دهد تا خودش به قضاوت نشسته و بهترین بهره وری را از دیدن یک روایت تاریخی بگیرد.

,

 

,

گفتنی است ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم در مورد حوادث سال ۱۳۶۰ پس از انقلاب اسلامی در ایران است. این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس را برای این فیلم با خود به خانه برد.

, ماجرای نیمروز, .,

 

,

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه