اخبار داغ

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

یادواره شهدای فرهنگی لرستان برگزار می شود

یادواره شهدای فرهنگی لرستان برگزار می شود
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان در فصل بهار ۹۶ با همکاری استانداری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ خدانظردریکوند سرپرست آموزش و پرورش استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درآخرین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 95 که به ریاست استاندار برگزار شد هشت دستور کار در نظر گرفته شدکه مهمترین ٖآنها برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در فصل بهار ۹6 بود که این یادواره به امید خدا با همکاری استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی استان برگزار خواهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی گفت:مشکل دستگاههای نقلیه در آموزش و پرورش در این جلسه مطرح شد چرا که این سازمان خودورهای را که برای بازدید از مدارس به مناطق محروم اعزام می کند با مشگل مواجه هستند لذا استاندار قول دادند تا رفع این مشگل پیگیری خواهند کرد .

,

دریکوند افزود: یک طرح پیشنهادی  به نام برگزاری کلاس های تقویتی برای مناطق محروم به استاندار داده شد وامیدوارم که این طرح با کمک استاندار و دیگردستگاههای اجرایی استان تا مرحله نهایی به تصویب برسد .

,

سرپرست آموزش و پرورش کل استان اشاره ای هم به دبیرستان امام(ره) در بروجرد کرد و افزود: برای اینکه سابقه تاریخی این دبیرستان حفظ شود آموزش و پرورش  استان برای بازسازی و احیا این دبیرستان برنامه های در نظر دارد وانشالله که با کمک خیرین بتوانیم آن را به سازی کنیم و آموزش و پرورش استفاده مطلوبی از این دبیرستان داشته باشد .

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه