اخبار داغ

در کمیته بیماری‌های خاص آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

شبستری: کاش یارانه ۴۵ هزارتومانی را به بیماران پرداخت می‌کردند/ استوارآذر: یک هزار و ۹۰۰ آذربایجانی مبتلا به سرطان هستند/ نزدیک ۳ هزار نفر با بیماری «ام.اس» دست و پنجه نرم می‌کنند

شبستری: کاش یارانه ۴۵ هزارتومانی را به بیماران پرداخت می‌کردند/ استوارآذر: یک هزار و ۹۰۰ آذربایجانی مبتلا به سرطان هستند/ نزدیک ۳ هزار نفر با بیماری «ام.اس» دست و پنجه نرم می‌کنند
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۵ هزار تومان دردی از مردم دوا نمی‌کند اما تجمیع این پول‌ها می‌تواند پاسخگوی مشکلات بیماران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سعید شبستری صبح امروز در دومین جلسه کمیته بیماری‌های خاص با بیان اینکه در طول سه سال اخیر اقدامات قابل تحسینی در راستای رفع مشکلات درمانی صورت گرفته است، ابراز داشت: این استان از لحاظ وجود پزشک متخصص مشکلی ندارد و در هرشهرستان حداقل یک پزشک متخصص فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: به برکت ساخت خانه‌های بهداشت در دِه‌ها، مقوله‌ی عدالت در سلامت به تناسب وضعیت شهر و روستاها رعایت شده است.

,

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به صدور 11 میلیون نفر دفترچه بیمه، اظهار کرد: از این تعداد 650 هزار نفر، سهم مردم آذربایجان شرقی بوده است.

,

وی بیان داشت: مراکز شیمی درمانی دولتی توسعه یافته و با توجه به گرانی داروهای بیماری‌های خاص، شرکت‌های داروسازی در کشور در حال توسعه هستند که امیدواریم نواقصات و مشکلات دیگر نیز به زودی در کشور برطرف شوند.

,

این مقام مسئول با اعلام اینکه پرداخت یارانه 45 هزار تومانی دردی از درد مردم دوا نمی‌کند، تصریح کرد: ای کاشی این پول‌ها به کسانی پرداخت می‌شد که دچار بیماری‌های خاص هستند.

,

حسن استوارآذر، مدیرکل اجتماعی استانداری نیز در این جلسه اعلام کرد: بیش از یک هزار و 398 نفر در استان مبتلا به دیالیز، 128 نفر مبتلا به تالاسمی، 265 نفر مبتلا به هموفیل، یک هزار و 900 نفر مبتلا به سرطان و دو هزار و 875 نفر نیز مبتلا به ام اس هستند که در مجموع 6 هزار و 160 نفر بیمار خاص در استان شناسایی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه