اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه الشتر:

حمایت از تولید بومی ضامن اقتصاد مقاومتی است/ توزیع بیش از دومیلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی

حمایت از تولید بومی ضامن اقتصاد مقاومتی است/ توزیع بیش از دومیلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات بومی، از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بصورت وام قرض‌الحسنه توسط سپاه ناحیه الشتر توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ «محمود یوسفوند» در گفتگو با لرسو با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران راهیان نور و جمعی از سرداران و رزمندگان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نکات بسیار ارزشمندی از جمله استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار در خصوص جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس سفارشات مؤکدی داشتند تا یک تلاش همگانی صورت گیرد تا واقعه تاریخی بزرگ دفاع مقدس و فرهنگ مجاهدت و نیز و انگیزه‌ی حرکت در راه دین به درستی به مردم عزیزمان منتقل شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشتر بیان داشت: حوادثی که در دوران دفاع مقدس شکل گرفت در سایه روحیه ایمان و مجاهدت بی‌نظیری بود که نیروهای مسلح و خانواده‎های شهدا در مقابله با دشمن از خود به نمایش گذاشتند.

,

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، برنامه‌ای برای تولید قدرت ملی است، تصریح کرد: راهیان نور همچون یک کارگاه برای پرورش جوانان مؤمن و انقلابی است که آینده این نظام مقدس و این کشور به آنها سپرده می‌شود.

,

سرهنگ یوسفوند ادامه داد: امروز دفاع مقدس به عنوان یک میراث گران‌بها در دستان ملت است و بهترین راه برای انتقال ارزش‌های فرهنگی همچون روحیه‌ی اعتقاد به مجاهدت و انگیزه‌ی حرکت در راه دین، همین اردوهای راهیان نور است که هر ساله با استقبال بی‌نظیر همه اقشار و آحاد جامعه و بخصوص جوانان روبرو می‌شود.

,

وی راهیان نور را یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های فرهنگی کشور ذکر و ابراز داشت: دشمن با اعتقاد به کار فرهنگی به میدان مبارزه با اعتقادات و باورهای دینی مردم آمده است و برای مقابله با این توطئه بزرگ، ما هم باید کار فرهنگی انجام دهیم و اعتقاد داریم که برنامه اردوهای راهیان نور و ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین مردم، خنثی‌کننده نقشه‌های شوم ضد فرهنگی استکبار خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با بیان اینکه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، رسالتی بزرگ بر همگان است، ادامه داد: راهیان نور زندگی نسل جدید را با زندگی شهدا پیوند می‌دهد و راهکاری اساسی در مقابل فرهنگ وارداتی و غلط غربی است.

,

وی در ادامه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل اشاره و بیان داشت: اگر می‌بینیم در گوشه و کنار این کشور جوانان خلاق اقدام به تولیدات بومی در همه عرصه‌ها می‌کنند، این همان روحیه مجاهدت و خودباوری در راه اعتلای آرمان‌های این نظام مقدس است.

,

سرهنگ یوسفوند ابراز داشت: برنامه ما حمایت از تولیدات بومی و تقویت صنایع و بخش‌های مختلف تولیدات داخلی در شهرستان سلسله می‌باشد و در این مسیر از همه جوانان خلاقی که چرخه صنعت تولیدات بومی را کمک می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به حمایت‌های مالی از بخش‌های مختلف تولیدی در شهرستان سلسله در طول سال، گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات بومی، از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 2 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بصورت وام قرض‌الحسنه بین  ۱۷۰ نفر از بسیجیان فعال و کادر حوزه‌های مقاومت بسیج این ناحیه توزیع شده است.

,

وی افزود: در این راستا، طرح‌هایی که بیشتر با تأمین و امنیت غذایی مرتبط باشند در اولویت حمایت بسیج سازندگی قرارگرفته‌اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه الشتر نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیار سازنده توصیف و خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که در سال 95 بین متقاضیان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی توزیع گردید در عرصه‌هایی همچون پرورش شتر مرغ، پرورش آبزیان، پرورش دام‌های سنگین، بسته‌بندی گردو، زنبور عسل و تولید قارچ بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه