اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عجب‌شیر/ اجرای بزگترین پروزه ملی آذربایجان‌شرقی به قرارگاه خاتم واگذار می‌شود

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عجب‌شیر/ اجرای بزگترین پروزه ملی آذربایجان‌شرقی به قرارگاه خاتم واگذار می‌شود
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی  پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

نماینده سراب: بزرگترین پروژه ملی آذربایجان به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه واگذار میشود/ سپاه دغدغه پیشرفت کشور را دارد

, نماینده سراب: بزرگترین پروژه ملی آذربایجان به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه واگذار میشود/ سپاه دغدغه پیشرفت کشور را دارد, نماینده سراب: بزرگترین پروژه ملی آذربایجان به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه واگذار میشود/ سپاه دغدغه پیشرفت کشور را دارد,

به گزارش صدای سراب, یوسف داوودی نماینده مردم شهرستان سراب  در جمع خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: نفلین سینیت بزگترین پروزه ملی آذربایجانشرقی است عامل اصلی تاخیر در پروزه نفلین سینیت عدم واگذاری این پروزه عظیم ملی به قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه هست که دغدغه پیشرفت کشور را دارد.

, به گزارش صدای سراب, .,

وی گفت: 10 سال قبل قرارگاه خاتم برنده دوم مناقصه بود و اگر این پروزه در اختیار این قرارگاه قرار می گرفت در حال حاضر شاهد بهره برداری از نفلین سینیت بودیم و در حال حاضر وظیفه داریم این تاخیر را قطع کنیم.

, .,

صدور ۲۲ گواهینامه «سبک زندگی قرآنی» به روحانیون شهرستان اسکو

, صدور ۲۲ گواهینامه «سبک زندگی قرآنی» به روحانیون شهرستان اسکو, صدور ۲۲ گواهینامه «سبک زندگی قرآنی» به روحانیون شهرستان اسکو,

پایگاه خبری اوشکایا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسکو از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی دوری از اسیب های اجتماعی دراین شهرستان خبرداد.

, پایگاه خبری اوشکایا، , .,

این دوره آموزشی به مدت ۱۶ساعت حضوری و با حضور تعداد ۲۰نفر از روحانیون شهرستان اسکو برگزار شده بود.

, .,

گفتنی است که در پایان دوره به شرکت کنندگانی که نمره قبولی را کسب کردند گواهینامه اعطاء شد.

, .,

آیین رونمایی از کتاب اهر شهر هالا + تصاویر

, آیین رونمایی از کتاب اهر شهر هالا + تصاویر, آیین رونمایی از کتاب اهر شهر هالا + تصاویر, تصاویر,

اهر وصال ازبرگزاری آیین رونمایی کتاب اهر شهر «هالا» با حضور مولف کتاب،رئیس اداره ارشاد اهر، اساتید «هالا» و همچنین برادران بنیانگذار هنر رزمی هالا «اسماعیل ملک جهانی» در محل سالن ارشاد اهر خبر داد.

, اهر وصال, .,

تخصیص یارانه کشمش به باغداران

, تخصیص یارانه کشمش به باغداران, تخصیص یارانه کشمش به باغداران, تخصیص یارانه کشمش به باغداران,

ولی الله فرج الهی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب در تشریح این موضوع گفت: پرداخت یارانه کشمش به  باغداران و کشاورزان تصویب شد.

, انعکاس بناب , .,

فرج الهی افزود: با توجه به مصوبه اخیر هیات محترم دولت تدبیر و امید، یارانه کشمش به باغداران پرداخت خواهد شد.

, .,

نماینده عالی دولت در بناب، تاکید کرد: لازم است همه باغداران شهرستان به منظور استفاده از این یارانه تا تاریخ ۲۲/۱۲/۹۵ به جهاد کشاورزی شهرستان بناب یا تعاونی روستایی مراجعه نمایند.

, .,

راه اندازی کامل اینترنت ۴G در هشترود و ۳G در نظرکهریزی/ استقبال مشترکان از طرح ها زمینه ای برای خدمات بیشتر است

, راه اندازی کامل اینترنت ۴G در هشترود و ۳G در نظرکهریزی/ استقبال مشترکان از طرح ها زمینه ای برای خدمات بیشتر است, راه اندازی کامل اینترنت ۴G در هشترود و ۳G در نظرکهریزی/ استقبال مشترکان از طرح ها زمینه ای برای خدمات بیشتر است, راه اندازی کامل اینترنت ۴, در هشترود و ۳, در نظرکهریزی/ استقبال مشترکان از طرح ها زمینه ای برای خدمات بیشتر است,

مهندس اردشیر آزادی مدیر شرکت مخابرات هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: با عنایت به فرهنگ و قدمت بالای شهرستان هشترود، تلاش میکنیم تکنولوژی و ساختارهای جدید مخابراتی را وارد شهرستان کنیم.

, مهندس اردشیر آزادی مدیر شرکت مخابرات هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: با عنایت به فرهنگ و قدمت بالای شهرستان هشترود، تلاش میکنیم تکنولوژی و ساختارهای جدید مخابراتی را وارد شهرستان کنیم, پیک هشترود,

وی افزود: شهر هشترود به اینترنت پرسرعت همراه اول (۴G و شهر نظرکهریزی به اینترنت ۳G )مجهز شده است.

, وی افزود: شهر هشترود به اینترنت پرسرعت همراه اول (۴, و شهر نظرکهریزی به اینترنت ۳, )مجهز شده است,

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عجب شیر

, افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عجب شیر, افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان در عجب شیر,

فرهنگ عجب شیر نوشت: نمایشگاه توانمندی ‌های روستاییان با هدف به نمایش گذاشتن استعدادها٬ قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی اعم از ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی، جاذبه های طبیعی و گردشگری در عجب شیر افتتاح شد.

, فرهنگ عجب شیر, .,

در این نمایشگاه که تا 13 فروردین سال آینده برپا خواهد بود غرفه های فرهنگی گردشگری اقوام، صنایع دستی و البسه محلی روستا٬ غذاهای محلی و بومی، گیاهان دارویی، تولیدات کشاورزی و دامی، ادوات و تجهیزات سنتی کشاورزی در معرض دید علاقه مندان است.

, .,

تصادف مرگ بار در جلفا/ کشته شدن دو تبعه آذربایجان در تصادف

, تصادف مرگ بار در جلفا/ کشته شدن دو تبعه آذربایجان در تصادف, تصادف مرگ بار در جلفا/ کشته شدن دو تبعه آذربایجان در تصادف,

پایگاه خبری جلفا نیوز نوشت: ساعتی قبل تصادف دو دستگاه خودروی سواری در جاده احمدآباد منجر به کشته و زخمی شدن هشت نفر شد.

, پایگاه خبری جلفا نیوز,

در پی این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری متعلق به اتباع آذربایجانی با یکدیگر برخورد کرده که یک نفر از اتباع آذربایجانی در دم جان باخته و هفت نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه