اخبار داغ

گزارش؛

گلایه خانواده های ایثارگر از عدم پذیرش در برخی مراکز درمانی/بیمه ایران مکلف به عقد قرارداد با مراکز درمانی است

گلایه خانواده های ایثارگر از عدم پذیرش در برخی مراکز درمانی/بیمه ایران مکلف به عقد قرارداد با مراکز درمانی است
خانواده های ایثارگر ایلامی از عدم پذیرش در برخی مراکز درمانی گله مندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از ایلام بیدار؛در ادامه بررسی مسائل و مشکلات اقشار مردمی پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار اقدام به بررسی مشکل خانواده های شهدا و ایثارگر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

خانواده های این قشر از جامعه از عدم پذیرش در مراکز درمانی که با خانواده های شهدا و ایثارگر قرارداد دارند گلایه مندند، اینکه چرا اکثر این مراکز درمانی دیگر نسبت به پذیرش بیمار کاری را انجام نمی دهند.

,

در همین راستا برای پیگیری این مشکل نسبت به بررسی آن با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام پرداختیم.

,

 بیمه ایران مکلف به عقد قرارداد با مراکز درمانی است

,  بیمه ایران مکلف به عقد قرارداد با مراکز درمانی است,

"سلیمان رستمیان"، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار، در خصوص این مشکل گفت: طرف قراردادها در این رابطه با بیمه ایران است، اخیرا نوسانی در روند کاری آنها به وجود آمده که باعث ایجاد چنین مشکلی شد.

,

وی با بیان اینکه این مشکل از طرف بیمه ایران تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: باید طرف قرارداد یعنی بیمه ایران که این کار سنگین را بر عهده گرفته است مکلف است با همه مراکز درمانی اعم از سرپایی تا بستری و جراحی و نیز مطب ها و دارخانه ها و مراکز خصوص قرارداد ببندند و در سطح استان نیز بایستی پاسخگوی نیاز جامعه ایثارگری باشند.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: گاهی یک داروخانه که طرف قرارداد این خانواده ها است لغو قرارداد می شود بعد که پیگیری می کنیم مشخص می شود که بیمه به تعهدات خود عمل نمی کند و پول ما را نداده است.

,

این مسئول ادامه داد: هر مرکز درمانی از هر کجای ایران ایثارگری مراجعه کند و نیاز به درمان داشته باشد بدون اینکه ریالی دریافت شود کار خود را انجام می دهد ولی در خدمات کلینک ها برخی از انها خصوصی هستند و بیمه اعلام می کند که با این مراکز قراردادی بسته نمی شود و هر کس مراجعه می کند به صورت مستقل خود پرداخت کند آن شخصی هم که خود پرداخت می کند مکلف است که اسناد را نیز به بیمه ایران تحویل دهد.

,

وی بیان کرد: چنانچه وقفه ای نیز ایجاد شود اشکال از بیمه ایران و مراکز درمانی است و چنانچه مطلع این گونه مشکلات شویم نسبت به رفع آن اقدام می کنیم.

,

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام اضافه کرد: مشکل به وجود آمده برای مدت خاصی بوده و اکنون این مشکل برای خانواده های شهدا و ایثارگر رفع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه