اخبار داغ

ساماندهی و برنامه ریزی جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم اعتکاف در اشتهارد

ساماندهی و برنامه ریزی جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم اعتکاف در اشتهارد
جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با مناسبت های مذهبی ویژه خواهران با موضوع ساماندهی و برنامه ریزی اعتکاف در مکان دفتر امام جمعه شهرستان اشتهارد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با مناسبت های مذهبی ویژه خواهران با حضور حجت الاسلام خالق پرست امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام محمدبیگی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستان با موضوع ساماندهی و برنامه ریزی اعتکاف در مکان دفتر امام جمعه شهرستان اشتهارد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام محمدبیگی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد ضمن تقدیر از حضور اعضا در جلسه از همکاری صمیمانه اعضای ستاد در جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم معنوی در سال های گذشته تقدیر کرد و با ذکر اهمیت اعتکاف در اسلام اظهار داشت: اهتمام بر مراسمات مذهبی همچون اعتکاف در تقویت بنیه های اعتقادی جامعه بسیار  موثر است.

,

وی افزود: فعالیت های فرهنگی باید مستمر و مداوم و هدفمند باشد تا بتواند تاثیرگذاری خوبی در جامعه داشته باشد و کار فرهنگی باید تداوم داشته باشد، چرا که مثل ساختن ساختمان نیست که در برهه‌ای از زمان به پایان برسد.

,

حجت‌الاسلام خالق پرست اظهار داشت: دشمن امروزه کانون خانواده‌ها که راس آن مادران قرار دارند تبیین شخصیت بزرگانی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن امری لازم است و باید به این مهم بپردازیم.

,

امام جمعه شهرستان با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح کشور با گستردگی فراوان گفت: در هر صورت این پدیده اجتماعی و این مراسم معنوی هم نقاط قوت و هم نقاط ضعفی را پدیدار می‌کند که اگر توجه لازم به آن نشود، این فرصت ارزشمند به یک تهدید و آسیب برای دین و نظام اسلامی تبدیل خواهد شد.

,

وی نوع بینش جوان گرایانه در اعتکاف را مهم برشمرد و گفت: در جهت جذب جوانان به مسجد باید بیش از پیش تلاش شود.

,

در پایان این جلسه هر یک از حاضرین نظرات خود در چگونگی برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان را بیان نمودند و مقرر گردید اعضای ستاد نیز همکاری لازم در جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم با یکدیگر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه