اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اقتصادی؛

لازمه رفع رکود اقتصادی، سرمایه گذاری در عرصه تولید است

لازمه رفع رکود اقتصادی، سرمایه گذاری در عرصه تولید است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اقتصادی تصریح کرد: در شرایط فعلی سرمایه گذاری و حمایت از تولید ملی لازمه رفع رکود اقتصادی در کشور و ایجاد اشتغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی معصومی نیا در گفتگو با کریمه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اجرای سیاست های مالی و پولی از سوی دولت باید در جهت اهداف مقرر در اقتصاد مقاومتی و در مسیر تقویت تولید ملی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه ,

وی با بیان این که ما با تقویت تولید ملی و ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی به ایجاد اشتغال پایدار در جامعه کمک می کنیم، گفت: اجرای طرح های ارایه تسهیلات برای خرید کالای ایرانی از این حیث که به رونق تولید ملی کمک کند، مفید است و البته باید در ارایه آن به اقشار مختلف به مساله عدالت توجه کرد.

,

عضمن اقتصادع اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به این که اجرای این قبیل طرح ها می تواند به تحریک تقاضا در بازار و ایجاد انگیزه تولید در بخش عرضه کمک کند، افزود: متاسفانه بخش قابل توجهی از نیروی کار کشور به خاطر تشدید رکود اقتصادی بیکار شده است که برای جلوگیری از گسترش معضل بیکاری می بایست عملاً از تولید ملی حمایت کرد.

,

وی همچنین خاطرنشان کرد: اساساً معنای اقتصاد مقاومتی آن است که ما از همه ظرفیت های خود نهایت استفاده را ببریم و با تکیه بر اقتصاد بومی و اسلامی ، از همه ظرفیت های خود استفاده کرده و برای حل مشکلات اقتصادی کشور برنامه داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه