اخبار داغ

در آستانه سال نو و به همت موسسه خیریه باب الحوائج(ع)؛

بیش از 200«سبد حمایت غذایی» در محلات محروم خرم آباد توزیع می شود

بیش از 200«سبد حمایت غذایی» در محلات محروم خرم آباد توزیع می شود
رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج(ع) خرم آباد گفت: بیش از 200سبد غذایی از طریق کمک های مردمی تهیه شده و در محلات آسیب پذیر خرم آباد توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،رسول پاکدل؛ رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج(ع) خرم آباد در رابطه های برنامه های این موسسه در آستانه سال نو گفت: موسسه خیریه باب الحوائج هرسال در ایام خاصی از سال فعالیت هایی را در راستای کمک به محرومان و نیازمندان با همکاری خیرین انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با اشاره به تهیه و توزیع اقلام مصرفی خانوار بین محلات محروم در طی سال های گذشته،گفت: افزود: بحمدلله امسال نیز به همت این موسسه و همکاری خیران و حوزه مقاومت ثارالله اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی کرده است.

,

پاکدل با بیان این که سبد کالا شامل اقلام اساسی و مصرفی خانوارها شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت و مواد شوینده است، اظهار داشت: بیش از 200سبد غذایی از طریق کمکهای مردمی تهیه شده و در محلات آسیب پذیر خرم آباد همچون ده محسن، علی آباد، پشت بازار، گل سفید، اسدآبادی، پاچنار و فلک الدین توزیع می شود.

,

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج(ع) خرم آباد بیان کرد: برپایی کارگاه های آموزشی باهدف آگاهی‎بخشی در خصوص آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر، تهیه و توزیع غذا و پوشاک در مناطق محروم و برپایی ایستگاه صلواتی،نمایشگاه پوستر حجاب، عفاف و اعتیاد در پارک‌های شریعتی و کیو از جمله فعالیت هایی است که توسط این موسسه خیریه در طول سال انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه