اخبار داغ

سرپرست منطقه انتظامی گالیکش:

متخلفان " چهارشنبه‌سوری " تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان پلیس خواهند بود

متخلفان " چهارشنبه‌سوری " تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان پلیس خواهند بود
سرپرست منطقه انتظامی گالیکش از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه سرهنگ علی فرامرزی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، پلیس، اقدامات پیشگیرانه مؤثری در دستور کار خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

وی افزود: امیدواریم امسال، همانند سال‌های قبل با همکاری خوب مردم و والدین گرامی، شاهد کاهش تلفات و حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال باشیم.

,

فرامرزی گفت: آیین چهارشنبه‌سوری در شهرستان گالیکش زیر ذره‌بین نیروی انتظامی قرار دارد و با اقداماتی که باعث سلب آسایش عمومی مردم شود، برخورد می‌کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه هرساله افراد فرصت‌طلب و سودجو با فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اقدام به عرضه مواد محترقه می‌کنند گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه از سوی واحدهای صنفی، ضمن تشکیل پرونده برای متخلفان و ارسال آن‌ها به دادسرا، واحد صنفی متخلف پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

,

سرپرست منطقه انتظامی شهرستان گالیکش تصریح کرد: با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال به‌شدت برخورد خواهد شد و با توجه به قاضی کشیکی که در آن شب حضور دارد هنجارشکنان به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

,

وی تأکید کرد: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است با صدور قرار بازداشت موقت تا پایان تعطیلات در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهام آن‌ها رسیدگی شود.

,

فرامرزی از خانواده‌ها خواست تا نسبت به کنترل فرزندان خود در این روز‌ توجه بیشتری داشته باشند تا در آستانه نوروز شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

,

وی بابیان اینکه بازار و محل‌های خریدوفروش شهرستان توسط نیروهای محسوس و نامحسوس کنترل می‌شود گفت: مردم در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

به گزارش نیلکوه، بر اساس یک باور اشتباه عده‌ای در چهارشنبه‌سوری اقدام به ایجاد سروصدا و آتش‌بازی می‌کنند که چند وقتی است این باور غلط از سوی عموم مردم به چالش کشیده شده است. در اقدامی تحسین‌برانگیز دانش آموزان گالیکشی بر اساس ایده مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان میثاق نامه‌ی «تحریم ترقه، تکریم سنت» را امضا و قول داند تا با تحریم استفاده از ترقه مواجب ناراحتی شهروندان نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه