اخبار داغ

کارگردان و بازیگر تئاتر قم؛

اهالی تئاتر قم نیازمند حمایت عملی مسئولان هستند، نه حمایت شعاری!

اهالی تئاتر قم نیازمند حمایت عملی مسئولان هستند، نه حمایت شعاری!
کارگردان و بازیگر قمی هنر نمایش تصریح کرد: در وضع کنونی بچه های تئاتر قم نیازمند حمایت عملی مسئولان هستند و نه صرف حمایت های شعاری که در گذشته نیز کمابیش وجود داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب الدین نیازمند در گفتگو با خبرنگار سایت کریمه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در سال های اخیر در موضع حمایتی بیشتر از ناحیه مسئولان شاهد شعارگرایی بوده ایم و حال آن که از حق نباید گذشت که در مدیریت سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تا حدودی حمایت هایی صورت می گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه, کریمه, کریمه,

وی افزود: ما انتظار حمایت عملی داریم و نه صرف شعار چرا که در شرایط کنونی تئاتر قم چندان حال و روز خوشی ندارد به عنوان مثال الان درب بیشتر سالن های تئاتر قم بسته است و فعالیت چندانی در آنها صورت نمی گیرد.

,

مسئول گروه هنری هیوا همچنین گفت: ما حدود 8 سالن نمایش در قم داریم شامل پلاتو، بعثت، شهید آوینی، غدیر، نور و ... که عملاً غیرفعال هستند و برخی نیز مستعمل و فرسوده شده و نیاز به تجهیز و نوسازی دارند.

,

وی اضافه کرد: از سویی گاهی احساس می شود که جانمایی سالن ها برای حضور مردم و خانواده ها چندان مناسب نیست و حال آن که باید این گونه اماکن فرهنگی در مرکز شهر و جایی باشد که به راحتی قابلیت دسترسی آسان را داشته باشد.

,

نیازمند بیان داشت: از سویی به خاطر مشکلات مالی بسیاری از تئاتری های قوی قم به تهران می روند و مهاجرت می کنند و این مساله ممکن است در دراز مدت به تئاتر قم ضربه بزند.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه