اخبار داغ

مهرداد بذرپاش:

نیازمند تحولی بزرگ در حوزه ساختار ها هستیم/تصمیمات دولتی ها تاثیرگذار نیست/مدیران کشور حوصله تصمیم گیری ندارند

نیازمند تحولی بزرگ در حوزه ساختار ها هستیم/تصمیمات دولتی ها تاثیرگذار نیست/مدیران کشور حوصله تصمیم گیری ندارند
نماینده سابق مجلس گفت: برنامه تغیر واقعی در حوزه سیاست عملکرد مدیران نیاز است، نه اینکه برنامه تغییر بنویسیم برای تغییر نکردن.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بذرپاش در گفت و گو با ایران روشن گفت: ما متاسفانه بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب مدل و ساختاری را طراحی کردیم که خودمان در آن ماندیم. انقلاب ما از درون نیازمند یک تحول درونی است، تحولی متفاوت در حوزه ساختارها نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

وی افزود: ما برنامه تغییر واقعی می خواهیم، نه اینکه برنامه تغییر بنویسیم برای تغییر نکردن؛ به عنوان مثال برنامه توسعه برنامه تغییری بود که هیچ دگرگونی در آن اتفاق نیافتاد.

,

نماینده سابق مجلس در ادامه تصریح کرد: امروز ادراک مردم این است که تغییری ایجاد نشده است و این موضوع به این معنا نیست که تا کنون زحمتی کشیده نشده است.کارها رو به جلو حرکت می کند ولی سرعت پیشروی آن ها با سطح توقعات مردم برابری نمی کند و بعضا عقب می افتند.

,

بذرپاش اظهار داشت: در کنار این موضوع، محافظه کاری و بی حوصلگی دال بر کم تحرکی پیشرفت کشور در زمینه های مختلف شده است.خیلی از مدیران کشور حال و حوصله تصمیم گیری هم ندارند و تصمیماتی هم که گرفته می شود دیگر تاثیر گذار نیست.

,

وی گفت: روزمرگی دلیل دیگری است که مدیران ما به درستی تصمیمات کلان را نمی توانند بگیرند؛ بسیاری از کارهای روی زمین مانده نیز به همین دلایل معطل مانده است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه