اخبار داغ

مادر شهیدان زین الدین:

بدحجابی دل خانواده شهدا را به درد آورده است/ در مواجه باجنگ نرم دشمن باید قاطعانه ایستادگی کنیم

بدحجابی دل خانواده شهدا را به درد آورده است/ در مواجه باجنگ نرم دشمن باید قاطعانه ایستادگی کنیم
مادر شهیدان زین الدین با اشاره به لزوم مقابله با بدحجابی در جامعه گفت: پدران،مادران،آموزش و پرورش، دانشگاه ها، جامعه الزهرا(س) کجا هستند، دل خانواده های شهدا به درد می آید وقتی این صحنه ها را میبینند،چه کسی باید به این جنگ روانی پاسخ بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایران روشن زینب اسلام دوست ظهر امروز درهمایش تکریم مادران و همسران شهداکه  در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد،اظهار داشت:سلام بر آن مادری که نامش حضرت فاطمه(س) بود و یک عمر دست ازامام حسین(ع) برنداشت، از معارف این بانوی پاکدامن باید گفت اما من فقط از ادب و معرف ایشان می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,


وی افزود: در خصوص حضرت ام البنین(س) هم می توانیم از ولایت پذیری ایشان بگوییم به طوری که هرچهار فرزند خود را در حمایت از ولایت آماده کرد و به میدان فرستاد.

,
,


مادر شهیدان زین الدین گفت: امروز باید ولایت مداری حضرت ام البنین(س) را مورد توجه قرار داده و خصوصیت این بانوی بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,
,


اسلام دوست با بیان اینکه  روز شهید روز بسیار عزیز و بزرگی است، افزود:امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه می فرماید جهاد دری است که خداوند در آن را بر روی بندگان خاص خود باز میکند،
جهاد امروز ما از جهاد هشت سال دفاع مقدس مهمتر و با ارزش تر است و آن جهاد در سوریه است.

,
,
,


وی با اشاره به ارزش و اهمیت جهاد در اسلام بیان داشت: جهاد باعث استحکام اسلام و انقلاب است، پس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

,
,


مادر شهیدان زین الدین ابراز داشت: رزمندگان در جبهه با دشمنان می جنگند اما ما خانواده های شهدا باید در جبهه خودمان تقویت کنیم، جبهه ما جبهه دیگری است، جبهه ما امروز در گوشی ها ، کامپیوتر ها و به طور کلی در فضای مجازی است  که باید خود را در این جبهه تقویت کنیم که مبادا شرمنده خون شهدای مدافع حرم شویم.

,
,


اسلام دوست افزود: دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی جوان های مارا از نماز و قرآن و دین دور کنند، حیا و عفت و پاکدامنی را از زنهای ما ربودند و حالا نه فقط در شهرهای بزرگ بلکه در قم هم شاهد این ماجرا هستیم

,
,

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمنان یک برنامه روانی برای ما درست کردند، نزدیک عید است، اگر به بازار بروید می بینید که زنان با آرایش های غلیظ و حجاب نامناسب در مجامع حاضر می شوند.

,


مادر شهیدان زین الدین با اشاره به لزوم مقابله با بدحجابی در جامعه ابراز داشت: پدران،مادران،آموزش و پرورش، دانشگاه ها، جامعه الزهرا(س) کجا هستند، دل خانواده های شهدا به درد می آید وقتی این صحنه ها را میبینند،چه کسی باید به این جنگ روانی پاسخ بدهد.

,
,


اسلام دوست گفت: آقایان، خانم ها، خانواده ها روز قیامت باید به حضرت ام البنین(س) و خانواده های شهدا جواب پس بدهید.خداوند به ما رحم کند،باید هرچه زودتر هشیار بشویم و بیدار شویم و از دختران و پسران خودمان غافل نشویم.

,
,

وی بیان داشت: عوامل پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس مذهب ، رهبر و مردم بودند، باید به این ارزش ها توجه ویژه داشته باشیم ،امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید، نترسید و آن را انجام دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه