اخبار داغ

عضو شورای شهر قم مطرح کرد؛

شناساندن بناها و امکان تاریخی قم به زائران با تورهای قم گردی

شناساندن بناها و امکان تاریخی قم به زائران با تورهای قم گردی
عضو شورای شهر قم با اشاره به تورهای قم گردی سال گذشته، گفت: این اقدامی ارزشمند و ماندگار بود که به عنوان یک بسته فرهنگی رایگان زائران را با اماکن و بناهای تاریخی قم آشنا می ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نعمت الله عواطف رستمی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری زنان قم، با اشاره به تور قم گردی در سال گذشته ، اظهار داشت: در سال های گذشته سازمان فرهنگی ورزشی  در بحث گردشگری اتوبوس هایی را برای تور قم گردی آماده کرده بود که این مسئله یک ایده جالبی بود.
وی ادامه داد: این اتوبوس ها زائران را بصورت رایگان در سطح شهر و مکان های دیدنی و بناهای تاریخی شهر منتقل می کنند تا از این مکان ها و بناها دیدن کنند که این یک بسته فرهنگی رایگان برای زائران می باشد.
عضو شورای شهر قم درادامه افزود: این عمل یک کار ارزشمند و ماندگاری بود که هم قم را به نوعی برجسته می کرد و هم بناهای تاریخی و قدیمی آن را به زائران می شناساند تا درصد زائر پذیری بیشتر شود.
وی با اشاره به اینکه این عمل باعث ماندگاری یک خاطره خوبی در ذهن زائران است، گفت: این فعالیت را سازمان فرهنگی ورزشی در سال قبل انجام می داد که بسیار جالب و ماندگار بود و از طرفی هم معاونت خدمات شهری چندین سال است در ارائه خدمات به زائران بسیار تلاش می کنند.
عواطف رستمی اضافه کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری کمپ هایی را در این ایام در بوستان های شهر برای اسکان زائران آماده می کند.
وی با اشاره به اینکه در این ایام اتوبوس هایی در نظر گرفته می شود تا زائران را رایگان به حرم و جمکران منتقل کند، بیان داشت: در این ایام کل مسئولین خدمات شهری در یک حالت آماده باش هستند بخصوص در عید نوروز تا بتواند بهترین خدمات را به زائران بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری زنان قم,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه