اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

حرکت جهادی در راه خدا هم تراز با شهادت است

حرکت جهادی در راه خدا هم تراز با شهادت است
تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: قدم در مسیر جهاد فی سبیل الله قدم در مسیر شهادت است،برخی این راه را انتخاب می کنند، رسیدن به مقام شهادت در اختیار انسان نیست بلکه یک رزق است، یک روزی است که نصیب بعضی از آنها می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز درهمایش تکریم مادران و همسران شهدا که در مجتمع امام خمینی(ره( برگزار شد،اظهار داشت:خداوند از شهادت و مقام شهید به عنوان رزق و مرتبه ای بالا یاد کرده است،یعنی رفتن انسان در مسیر شهادت یک انتخاب است که از طرف خود انسان صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی افزود: قدم در مسیر جهاد فی سبیل الله قدم در مسیر شهادت است،برخی این راه را انتخاب می کنند، رسیدن به مقام شهادت در اختیار انسان نیست بلکه یک رزق است، یک روز است که نصیب بعضی از آنها می شود.

,
,


تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان داشت:در جنگ تحمیلی برخی از رزمندگان مشتاق شهادت بودند اما این سعادت نصیبشان نشد و عده ای هم بودند که دوست داشتند زنده بمانند و در راه خدا تلاش کنند اما خداوند آنها را به این مقام والا رساند.

,
,


امام جمعه قم با بیان اینکه شهادت یک روزی ویژه است که خداوند آن را به همگان نمی دهد، ابراز داشت: مقام شهادت افتخاری برای اسلام ، دنیا و آخرت شهید و خانواده های آن شهید است، پیامبر(ص) فرمودند هیچ خیری بالاتر از آن نیست که در راه خدا کشته شویم.

,
,


استاد حوزه علمیه افزود: شهید دیگر در دنیا حضور ندارد و پرونده کارها و اعمالش بسته میشود،وقتی که انسان زنده باشد و هرچه که کار خیر انجام داده باشد اما همیشه در معرض خطر است که این اعمالش از بین برود،پس باید دعا کنیم که همگی عاقبت بخیر شویم که مبادا این اتفاق بیفتد و عمر ما تباه شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه