اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان:

بانوان در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند

بانوان در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان گفت: زنان از جمله کسانی بودند که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی ایستادند و در همایش های متفاوتی که در بحث اقتصاد مقاومتی برگزار شد حضور پررنگی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ لیلا سلاحورزی، مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری لرستان ، ظهر امروزدر همایش «اسوه‌‌های صبر و  مقاومت» که به‌مناسبت گرامیداشت روز شهید با حضور همسران و مادران شهدای  استان و جمعی از مسئولین درسالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: بیست و دوم اسفند روز شهید است و  آرامش و امنیت  و انچه که داریم  به برکت خون شهدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی گفت: خدا را شاکریم که اگر امروز در میان کشور ه اسر بلند هستیم و راست قامت ایستاده ایم و این مدیون خون شهداو ایثار گری های این عزیزان است.

,

سلاحورزی اظهار داشت: شهدا در دامان مادران عزیزی پرورش یافته اند  که ما امروز مفتخریم که میزبان آنها هستیم  شما فرزندانی را پرورش داده اید که  با رشادت ودلاوری و مرادنگی خود امنیت را برای وطنشان به ارمغان آوردند و از این بابت ما خدا را شاکریم.

,

این مسئول یاد آور شد:  چند سال از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می گذرد اما هنوزشاهد صبراسوه های مقاومت مادرانی هستیم که مقاومت و صبر را از بانوی کربلا حضرت زینب گرفتند و این برهیچ کس پوشیده نیست که زنان عزیز ما در دفاع مقدس نقش زیادی را داشتند و اگر ایثارگری زنان ما نبود الان وضعیت به این صورت نبود.

,

سلاحورزی عنوان داشت:  زنان ما در دو بحث وارد جنگ شدند ضمن اینکه زنان ما در خط مقدم جبهه ها بودند و خودشان به عنوان نیروهای امدادی و پرستاربه مجروحین جنگ می رسیدند  و گاهی در جنگ  خوب به یاد داریم که در خر مشهر زنان ما در خط مقدم اسلحه به دست می گرفتند و دوشا دوش مردان در صف مقدم بودند و در مقابل دشمن ایستادند.

,


مدیرکل دفتر امور بانوان دراستانداری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: در جبهه های جنگ زنان در غیاب همسران خودشان مسئولیت بزرگ خانواده و تربیت فرزندان را هم به دوش داشتند اگر ایثارگری های زنان نبود وضعیت جنگ و وضعیت ما الان این نبود .

وی افزود: زنان نقش بزرگی در پیروزی و تداوم انقلاب داشتند الان هم در همه صحنه ها نیز حضور پرشوری دارندو لذا زنان در بحث حضور در هر جا که نظام خواسته است زنان شرکت کردند و تمام جاهای که نیاز بوده است چه  در بحث انتخابات و در بحث های سیاسی زنان مشارکت های زیاد داشتند.
سلاحورزی بیان داشت: مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند می توان گفت زنان از جمله  کسانی بودند که  در خط مقدم اقتصاد مقاومتی ایستادند  و در همایش های متفاوتی که در بحث اقتصاد مقاومتی برگزار شد  حضور پررنگی داشتند.

,
,
,
,
,

مدیر کل امور بانوان استانداری با اشاره به این‌که امروز مصادف است با روز نقش زنان بسیجی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در وصیت‌‌نامه خود در رابطه با زنان می‌‌فرمایند:ما مفتخریم زنان جوان و پیر در صحنه های فرهنگی اقتصادی و نظامی حاضر و هم دوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند و آنان که توان جنگ دارند در آموزش نظامی که برای دفاع از اسلام و کشوراسلامی واز واجبات مهم است شرکت داشتند از محرومیت هایی که توطئه دشمنان و نا آشنایی دوستان از احکام قران و اسلام بر آنان بلکه بر اسلام و مسلمنان تحمیل نمودند شجاعانه و متعهدانه خود را راهنیده  و از قید خرافات دشمنان برای منافع خود به دست نادانان و بعضی اخوند های بی اطلاع از مصالح به وجود آورده بودند خارج نمودند و آنانی که توان جنگ ندارند در خدمت و پشت جبهه و نحو ارزشمندی که دل ملت را از شوق شفق به لرزه می آورد و دل دشمنان را از خشم و غضب می لرزاند.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه