اخبار داغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش:

نمایشگاه بهاره در گالیکش برگزار نمی‌شود / توزیع اقلام تنظیم بازار در گالیکش آغاز شد

نمایشگاه بهاره در گالیکش برگزار نمی‌شود / توزیع اقلام تنظیم بازار در گالیکش آغاز شد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش از آغاز توزیع اقلام تنظیم بازار شب عید در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه حسن رزاقی گفت: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده در جلسه با روسای اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف شهرستان گالیکش مقرر شد نمایشگاه بهاره در این شهرستان برگزار نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

وی افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه واحدهای برای فروش فوق‌العاده و حراج شناسایی و جهت رفاه حال همشهریان کالاهای خود را توزیع می‌کنند.

,

رزاقی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با جهاد کشاورزی شهرستان اقلام برنج و شکر در مراکز تنظیم بازار گالیکش توزیع می‌شود.

,

به گفته وی برنج 1121 هندی در چهار مرکز فروش با عاملیت ولی خسروی روبروی بانک سپه، محمد محمدقاسمی روبروی مدرسه طالقانی، علیرضا عرب روبروی داروخانه نیک پور و جعفر صباغیان ابتدای خیابان فارسیان به قیمت 3 هزار و 800 تومان عرضه می‌شود.

,

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش افزود: شکر سفید تصفیه‌شده درجه‌یک تحویلی درب کارخانه 2 هزار و 520 تومان و برای فروش فله‌ای در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها 2 هزار و 855 تومان و در بسته‌بندی 3 کیلوگرمی 2 هزار و 990 تومان تعیین‌شده است.

,

رزاقی عاملیت فروش شکر تنظیم بازار گالیکش را ولی خسروی روبروی بانک سپه، محمد محمدقاسمی روبروی مدرسه طالقانی، علیرضا عرب روبروی داروخانه نیک پور و محمدرضا نیازی ابتدای خیابان گلزار شهدا اعلام کرد.

,

وی گفت: در صورت نیاز، شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به تهیه این کالا اقدام نمایند.

,

رییس کمیته نظارت و تنظیم بازار شهرستان گالیکش شهروندان خواست: در صورت هرگونه مشکل اعم از فروش اقلام خارج از قیمت مصوب شده و سایر موارد ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان با شماره تماس 124 آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات شما خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه