اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان‌نور سپاه کربلای مازندران:

60 درصد زائران راهیان نور را بار اولی‌ها و جوانان تشکیل می‌دهند

60 درصد زائران راهیان نور را بار اولی‌ها و جوانان تشکیل می‌دهند
موقر گفت: حضور زائران بار اولی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اقدامی مناسب در جهت آشنایی بیشتر جوانان با رشادت‌های رزمندگان در دروران دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ قاسم موقرمسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران  در گفتگو با کوله بار از حضور 2600نفر از زائرین راهیان نور استان مازندران به مناطق عملیاتی  دفاع مقدس خبر داد و در همین زمینه یادآور شد بیش از 60 درصد اعزام های راهیان نور امسال استان مازندران به بار اولی های راهیان نور و جوانان اختصاص یافته است.

,
وی ادامه داد: حضور زائران بار اولی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اقدامی مناسب در جهت آشنایی بیشتر جوانان با رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
,
 
,
موقرخاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته به همین شکل  زائران بار اولی در اولویت قرار داشتند و امسال تلاش‌های صورت گرفته این روند را ادامه خواهیم داد.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه کربلای مازندران در ادامه اظهار داشت: از روز شنبه 21 اسفند به صورت یک روز در میان و به صورت میانگین 2600نفر زائر اعزامی به راهیان نور جنوب پیش بینی شده است.
,
 
,
موقر در پایان یادآور شد: این اعزام‌ها در سه بخش عمومی، دانشجویی و خانوادگی صورت می‌گیرند که آمار ارائه شده مربوط به اعزام‌های دانشجویی و عمومی است و ماشین‌های شخصی را شامل نمی‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه