اخبار داغ

کمدین البرزی خبر داد:

برنامه تلویزیونی استند آپ کمدی «زمانی برای خندیدن» برای نوروز ۹۶ آماده می شود

برنامه تلویزیونی استند آپ کمدی «زمانی برای خندیدن» برای نوروز ۹۶ آماده می شود
عباس رنجبر از هنرمندان البرزی و یکی از کمدین های حاضر در این برنامه گفت: برنامه تلویزیونی استند آپ کمدی «زمانی برای خندیدن» برنامه ای شاد و استندآپ ویژه نوروز ٩٦ از شبکه سه که در حال ضبط و آماده سازی است و از ٢٩ اسفند بصورت مسابقه و مرحله ای پخش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا برنامه تلویزیونی استند آپ کمدی «زمانی برای خندیدن» برنامه ای شاد و استندآپ ویژه نوروز ٩٦ از شبکه سه که در حال ضبط و آماده سازی است و از ٢٩ اسفند بصورت مسابقه و مرحله ای پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عباس مهین رنجبر از هنرمندان البرزی و یکی از کمدین های حاضر در این برنامه در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: برنامه ای که با ثبت نام از طریق شبکه سه و معرفی کمدین های صحنه ایران شروع شد. بین چند هزار نفر ثبت نام شده و بررسی های اولیه حدود شصت نفر انتخاب شدند و با رقابت های اولیه شانزده نفر به مرحله پایانی رسیدند. این شانزده نفر مسابقات را در ایام عید با اجراهای خود ادامه میدهند تا مرد خنده ایران از نگاه شبکه سه معرفی شود، بنده یکی از این کمدین ها هستم.

, نگارانه ,

وی ادامه داد: چهار داور(حسین رئوفی. شهره لرستانی. نصرالله رادش. سید مهرداد ضیایی) در این مسابقه حضور دارند که هر داور چهار نفر را از بین شانزده نفر انتخاب کرده و در این یکماه با تمرینات اختصاصی به صحنه میفرستند. در نتیجه با رای گیری از هیئت داوران متشکل از رسانه، هنرمندان صدا و سیما و بخشی از مرد و هنرجویان افراد به ترتیب به مراحل بالاتر میرسند.

,

photo_2017-03-13_07-27-13

, photo_2017-03-13_07-27-13,

رنجبر به عوامل برنامه اشاره کرد و تصریح کرد: تهیه کنندگان : عباس قنبری و محسن تقوی زنوز تهیه کننده و کارگردان مسابقه نمایشی طنز «زمانی برای خندیدن» هستندکه از تهیه کنندگان پیشکسوت سیما  که مسابقه سیمرغ و مردان آهنین دو کارنامه برتر از چندین برنامه جذاب این عزیزان است.

,

وی افزود: بنده بعنوان شرکت کننده و کمدین و مجری شومن استان البرز ( بنام فرزند نظراباد ) با انتخاب در بخش اول و حضور در جمع شانزده نفر در گروه حسین رفیعی با انتخاب این داور در گروه  رفیعی قرار گرفتم، البته بخاطر جذاب شدن برنامه فعلا نمیتونم بگم در چه مرحله ای هستم.

,

رنجبر در پایان گفت: اجرای برنامه به عهده عبدالله روا است و ضبط مسابقه «زمانی برای خندیدن» از 14 اسفند آغاز شده است، این مسابقه ایام نوروز  در 20 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه سه پخش می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه